I'm Changing - Personal



In Frankrijk op vakantie, ik bedacht me iets. Het werd ook tegen me gezegd. Opeens vind ik hele andere dingen leuk, qua kleren. Ik weet niet helemaal goed hoe ik dat moet verwoorden, maar ik voel gewoon dat ik niet meer die stijl van vroeger heb. Ik wil mijn eigen stijl hebben, en niet zo gewoontjes. 


Met gewoontjes bedoel ik natuurlijk niet dat ik me heel raar ga kleden ofzo. Normaal droeg ik altijd een spijkerbroek met een simpel shirtje erboven. Natuurlijk deed ik die niet in mijn broek, maar ik vind dat nu ineens heel leuk. Ik vind bij bepaalde shirts dat ik 'm gewoon in mijn broek moet doen, omdat dat gewoon leuk staat. :D 

Dit is dan ook wel weer een goed moment, om jezelf te ontwikkelen. Want ik ga naar een andere school, en heb - hopelijk - een hele nieuwe klas. Dan ben ik niet meer die Maaike die alleen maar simpele kleren droeg. Niet meer die Maaike die zo verlegen is. Oké, iemand die door de klas schreeuwt zal ik nooit worden, maar dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon dat ik mezelf leer naar mensen toe te stappen. Niet wachten totdat jij aangesproken wordt, want dat kan dan nog wel even duren. 

Maar de opzet van dit artikel was mijn kleding stijl. - Ik heb trouwens geen idee wat jullie nu hebben aan dit artikel, maar ik vond het gewoon fijn om alles waar ik een beetje mee zit eruit te gooien, want dan heb ik het weg gedaan en ja, heb ik weer plek - Ik heb dus in Frankrijk andere kleren gekocht dan ik normaal zou doen. Ik heb een skaterskirt gekocht, die wilde ik echt heel, héél graag. Maar toen ik daar was twijfelde ik echt enorm. Of het me wel zou staan. Wat anderen ervan vinden. Of ik het wel naar school zou dragen. Maar ik vond het leuk. Ik wilde het zo graag kopen, niet de mensen om me heen. 

Maargoed, ik vind het dus wel heel spannend om dat rokje te dragen. Eerst ga ik maar is kijken wat er leuk boven staat en of ik 'm hoog of laag moet dragen. En of ik er sneakers onder kan doen, want dat zie je ook vaak op van die plaatjes. Ik ga in elk geval een leuke video maken met de shoplog van Frankrijk en daar zitten dan een aantal outifts aan vast. In die video ga ik dan meningen vragen en dan ga ik maar kijken wat het wordt, ik ben er in elk geval echt, echt kapot van. Ik vind het echt leuk. - Maar ook spannend tegelijk - . 

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014