What's In My Etui? - Back2School #3

Hi! Mensen! Vandaag  heb ik weer een post dat heeft te maken met Back 2 School. Volgens mij, gaan er al een aantal van jullie naar school, maar ik hoef Maandag pas. Gehhehehe. Maargoed. Ik wil jullie graag laten zien wat er in mijn etui zit, want wieweet kom je ineens op een heel leuk idee om te doen ofzo. Veel plezier!





Als eerste, dit is mijn Etui. Niet heel groot, niet heel klein. Ik vind' m echt heel erg leuk! Blauwe rits, mooie bloemetjes, handig, compact. Alles wat ik nodig heb past erin. Hij komt van de Hema en ik had 'm vorig jaar ook. 


Dit is de schaar die in mijn etui zit. Hij is net nieuw want ik heb 'm zaterdag gekocht voor maar €1! Die kocht ik ook in het winkeltje waar ik ook de Boalishi (?) Mascara had gekocht. Lekker goedkoop!


Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog potloden. Altijd handig. Ik geef je alvast als tip om ze te slijpen, want dan zijn ze klaar voor gebruik als je ze nodig hebt op school. Wil je extra leuke potloden? Washi Tape ze dan!




Ook heb ik een buigbare geo-driehoek. Ik zou een buigbare kopen want dan kan je 'm makkelijker in je etui stoppen dan wanneer je een harde hebt. Die harde breken ook sneller en ik vind ze gewoon niet zo handig. Deze komt van de Wibra voor €0.29.




In mijn etui heb ik ook nog een paar stiften zitten. De bovenste stiften zijn markeer stiften, want dan kan ik de belangrijke dingen handig onderstrepen/markeren in mijn aantekeningen. Ook heb ik twee permanente dikke stiften want ik vind dat wel leuk voor als je niks te doen hebt in een les. - maar dat zal vast niet zo vaak voorkomen - Deze komen van de Action, in het pakje zat ook nog een groene/rode. 




Pennen, die moet je gewoon hebben. Zorg dat je ze altijd bij je hebt en stel dat je een keer je etui bent vergeten en je wilt geen pen lenen; doe dan een pen in je tas. Gewoon los. Die zoek je dan op, op het moment dat je geen etui bij je hebt!



Potloden, die moet je ook bij je hebben. Om te schrijven. Ik heb ze helemaal gewashi taped. En dat ziet er echt heel erg leuk uit! Ik heb er gewoon 10 in mijn etui gedaan, want dan heb je er altijd genoeg bij je!


En dan als laatste nog de normale essentials. Dat spreekt wel voor zich!


Dat waren dan alle spullen in mijn etui. Niet heel veel, maar wel genoeg! Ik neem mijn rekenmachine los mee, dus dat is ook handig. Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad, en dat je het leuk vond om te lezen!

Mis jij nog dingen in je etui? Wat neem jij allemaal mee?

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014