Stoppen?!



Yep. Ik zit echt heel erg te twijfelen of ik met mijn blog moet stoppen. Laat ik het maar gewoon in een keer laten weten dan hoef ik er niks omheen te verzinnen. Ik zit namelijk, sinds 5 dagen ofzo, echt te denken om te stoppen. Ik heb het met mijn vader besproken en diezelfde avond ook nog met Julia. Maar ik weet het niet, ik heb zoveel dingen waar ik dan spijt van zou krijgen..
Ten eerste vind ik het gewoon zonde om te stoppen. Ik bedoel; je hebt zo veel al bereikt en er kunnen nog zo veel leuke dingen aan komen. Je hebt dan een paar jaar gedaan over iets wat nu heel mooi is, en dan gooi je alles eigenlijk in een keer weg. 

Dan ben ik ook een beetje bang dat ik jullie teleurstel. Nu heb ik de laatste tijd ook niet mega veel pageviews enzo. Ik merkte aan mezelf dat ik veel vaker mijn YouTube stastieken checkte dan die van mijn blog. Ik heb, zo ver ik weet denk ik iets van twee keer mijn blog stastieken gecheckt - binnen twee weken - en daarna niet meer. Wut? 

Maar waarom nou eigenlijk stoppen. De reden heb ik nog niet zo goed verteld volgens mij. Ik vind YouTube de laatste tijd echt veel, veel leuker. Misschien ben ik dan nog niet zo groot op YouTube qua account, maar wat maakt het uit? Als ik mijn YouTube video's maak heb ik daar veel meer plezier in dan wanneer ik blog artikelen maak. 

Het enige wat ik eigenlijk echt gewoon niet meer leuk vind aan bloggen is het bewerken van de foto's en de artikelen schrijven. Het foto's maken vind ik nog wel heel erg leuk. Maar voorheen vond ik al die dingen allemaal gewoon leuk.

Dan hebben we nog dat ik er later misschien wel spijt van krijg. Je weet maar nooit. Met zo'n gevoel zit ik. Ik zou me er ook niet bepaald fijn bij voelen als ik nu zou stoppen. Het geeft zo'n gevoel van binnen dat het gewoon niet de goede keuze is. Ik stel familie, vrienden, mezelf teleur. En dat wil ik gewoon niet. 

Nu heb ik misschien wel een oplossing, maar die oplossing snap ik zelf ook niet helemaal. Die oplossing is dat ik gewoon artikelen blijf schrijven, maar dat ik niet meer afspreek dat er perse elke dag om 6.00 uur een artikel online komt. Ik denk dat het beter is om gewoon te zeggen dat ik een artikel online zet wanneer ik een artikel af heb. Maar dat gaat dan natuurlijk in na deze post.

Ik heb dit wel allemaal verteld aan jullie. Want dit is alles waar ik mee zit over het stoppen. Weinig is het niet, vind ik. Ik vind het wel fijn om jullie advies is te krijgen. Mijn vader en Julia zeggen dat ik gewoon mijn hart moet volgen en doen waar ik me het beste bij voel. Maar ik voel me bij beide dingen niet goed. - full time bloggen/niet bloggen -. Maargoed, ik zou het heel fijn vinden als je in de comments achter laat wat ik zou kunnen doen, want ik schrijf dit artikel met een raar gevoel.








© Sjabloon NiceNailss 2014