Uitslag Enquête



Laatst, ongeveer twee weken geleden, kwam er een post online met de vraag of jullie mijn enquête in wilde vullen. Daarin zei ik ook dat de uitslagen op mijn blog zouden komen. Dat zijn dan natuurlijk geen screenshots, maar meer de antwoorden die jullie hebben gegeven in het algemeen. Lees je mee?



Hoe oud ben je? 
Jullie zijn allemaal van de 10 tot 16 jaar. En dan schommelen er nog wat leeftijden tussen van 12/13/14 en soms 15. 

Hoe lang volg je NiceNailss al via mijn blog?
De meeste van jullie, die een antwoord hebben gegeven volgen mijn blog rond de 2/3 maanden en sommigen een jaar of van het begin van 2014. 

En hoelang via YouTube?
Ik denk dat jullie YouTube toch wat leuker vinden, want drie meiden volgen mij al vanaf het begin. De andere meiden iets langer dan de blog of dezelfde periode!

Wat vind je van de layout in het algemeen op NiceNailss?
Mooi!

Vinden jullie mijn header op een goede plek staan?
Jullie vinden van wel, als ik hem ook maar goed vind staan. De open ruimte vinden jullie niet erg!

Wat voor artikelen zou je minder willen zien op NiceNailss.nl?
Ongeveer de helft van jullie zegt dat het niet zo uit maakt, en de andere helft zegt kleding, DIY, persoonlijk. 

Vind je de achtergrond van NiceNailss.nl goed passen bij de dingen die ik erop publiceer?
Over het algemeen wel!

Wat voor artikelen zou je meer willen zien?
Drie van jullie zeggen DIY's, en een paar recepten, beauty artikelen of persoonlijke artikelen.

Mis je nog gadgets in de zijbalk van NiceNailss? Zo ja, welke zou je er graag zien?
Jullie missen niks!

Als jij de beheerder was van NiceNailss.nl, wat zou je dan aanpassen?
Meer DIY's en letten op typefouten. Thanks!

Vind je de navigatie goed op NiceNailss.nl?
De meeste van jullie zeggen ja!

Vind je de Layout niet te druk?
Nope, helemaal niet!

En vind je het lettertype groot genoeg?
Ja!

Kortom, wat vind je van NiceNailss.nl?
De meeste van jullie geven een 7 of een 8. Eén van jullie geeft een 10 en één iemand een 5.

Wat vind je van de video's op mijn YouTube kanaal? En wat vind je van de kwaliteit daarvan?
Heel goed, heel leuk, goed, gaat wel!

Wat voor soort video's vind je het leukste om te zien?
DIY, Tags en shoplogs.

En wat voor soort video's vind je minder leuk?
Make-up looks vinden jullie niet heel erg leuk om te zien.

Welke soort video's wil je meer zien?
DIY's willen jullie heel graag meer zien!

En wat voor cijfer geef je mijn youTube?
Jullie geven bijna allemaal een 7!

Dat waren alle vragen plus de algemene antwoorden die jullie hebben gegeven. Ik vind het heel leuk om zo te kijken wat jullie wel/niet willen zien. Want dan kan ik ook weer zien wat ik minder of meer moet posten! Thanks voor het invullen in elk geval! <3 

Liefs,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014