Zondags Vlog - NICENAILSS







De laatste tijd sta ik echt helemaal in de film-mode. Ik vind het echt zo enorm leuk om filmpjes te maken. Maar of jullie dat leuk vinden.. Ik hoop van wel! Dit keer is het een vlog, iets anders dan normaal. Zo heb ik geprobeerd er iets leuks van te maken. Kijk je mee? Veel plezier!






Klik hier als je de video niet kunt zien.

Ik zou het lief vinden als je even een reactie achter laat, waarin je vermeldt of je zulk soort vlogs leuk vindt. Ik vind het namelijk erg leuk om te doen, maar vinden jullie het leuk om te bekijken? Daar draait het natuurlijk om! Dus, zou je even achter willen laten of je dit vaker zou willen zien? Of juist helemaal niet meer?
Alvast bedankt!

Bedankt voor het kijken en dan hoop ik je volgende keer weer terug te zien bij een van mijn volgende filmpjes. Heb je nog leuke suggesties voor nieuwe/andere filmpjes, laat deze dan ook even achter in de comments. Zeker nu ik in een film-mode zit :D

Wat vind jij van zulk soort filmpjes?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014