Maak Je Eigen Smartphone Hoesje!



Wie wilt dat nou niet?! Je eigen, gepersonaliseerde hoesje ontwerpen. Van HoesjeMaken.nl mocht ik mijn eigen hoesje ontwerpen. Ik koos niet voor een hoesje in het kader van mijn blog, maar ik vond het wel mooi om een echt 'eigen' hoesje te maken. Dit hoesje ga ik vandaag reviewen voor jullie. Lees je mee?




Zoals je misschien wel weet mocht ik ooit eens een hoesje maken bij Ontwerp Een Case. Daar was het een telefoonhoesje met je foto erin en een glazen plaatje eroverheen. Dit hoesje, is echt stukken mooier!


Bij dit hoesje is de foto die ik had ontworpen echt erop gedrukt!
Het bestellings-proces is erg gemakkelijk. Je upload je foto, en je kan deze vergroten, verkleinen, draaien en nog veel meer. Je kan er ook een aantal tinten aan toevoegen. Daarna bestel je 'm en krijg je een mail dat je bestelling is ontvangen. Ongeveer na een dag krijg je een mail dat je hoesje op de post is. Na 2 dagen heb je 'm dan in huis. Goede service!


Het hoesje dat ik heb ontworpen heb ik met 'Fotor' gedaan. Deze app kan je downloaden op je telefoon, maar ik heb 'm op mijn computer. Deze app werkt alleen als je een Apple computer hebt. Als je deze hebt, raad ik je 'Fotor' zeker aan!



Hier zie je een paar foto's hoe ik het hoesje heb ontworpen. Het zijn een aantal belangrijke foto's voor mij die ik het liefst nooit vergeet. Op de foto's staat Femke (mijn zusje), Lotte (vriendin), Anouk (vriendin), Adrienne (vriendin) en Harm (mijn broertje, misschien ken je 'm wel van een vlog).















Bij het bestellen van je hoesje kan je precies je eigen telefoon soort uitkiezen. Bij mij past mijn hoesje echt precies, het wordt echt een karweitje als ik 'm eraf wil halen. Ik kreeg 'm al met veel kracht er net in, haha!







Dat was dan de review van een hoesje van 'Hoesje Maken.nl'. Wil je ook zo'n hoesje? Dan kan je deze altijd bestellen bij HoesjeMaken.nl voor 19,50. In zwart wit is 9,50.
Als je niet genoeg geld hebt, is dat geen probleem! Binnenkort komt er een winactieweek online op www.nicenailss.nl. Er komt dan een week lang ongeveer 4/5/6 winactie online! Je kan dus ook je eigen hoesje ontwerpen winnen! Hou mijn blog dus goed in de gaten :)

Wat zou jij willen winnen bij de winactieweek?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014