OOTD - NICENAILSS


Yay! De laatste tijd komen er lekker veel filmpjes online op YouTube. Je zal deze week ook een vlog voorbij zien komen. Maar dat is dan, nu heb ik een filmpje, iets anders dan normaal. Het is dit keer een OOTD, dat houdt in dat ik laat zien wat mijn Outif Of The Day is. Zo heb je ook FOTD, HOTD, NOTD en nog veel meer! Kijk je mee?




Klik hier al je het filmpje niet kunt zien.
Dit filmpje heb ik niet helemaal alleen gemaakt, mijn moeder heeft het voor mij gefilmd. Bij deze wil ik haar hiervoor bedanken! Anders had het met echt niet gelukt zulke mooie beelden te maken. Ik hoop dat je het filmpje leuk zult vinden. Doe vooral even het duimpje omhoog als je het filmpje leuk vindt!
Wil je Up-To-Date blijven van de filmpjes, DIY en andere artikelen op mijn blog? Volg me dan via GFC (Google Friend Connect). Zo staan de verse blogposten bij jou als eerste op je scherm! Om deel te nemen aan mijn site moet je even op het GFC teken klikken op de linkerbalk op nicenailss.nl !

Wat vind jij van dit filmpje?

Liefs, NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014