Favorieten Van November



Wow, we zitten al bijna weer aan het einden van het jaar. De tijd gaat zo snel! Deze maand heb ik weer heel wat leuke producten gebruikt, die mijn favorieten zijn geworden. Inmiddels zijn er weer 2 weken voorbij van November, maar ik vond het leuk om mijn favorieten aan jullie te laten zien. Kijk je mee? Veel plezier!


Als eerste heb ik een kam, deze is van de Primark. Je had 'm kunnen zien in het filmpje van mijn avond routine. Het fijne is dat hij je haar goed uitkamt, ookal zou dit niet zo lijken door de afstand tussen de 'stokjes'. Hij kost 1,50, super goedkoop dus!


Wat deze maand ook een favoriet van mij was is de mascara van Essence. Dit is de 'Lashes Go Wild', te tube. Bij veel mensen zie ik dat hij snel uitdroogt, maar hij blijft bij mij erg goed! Ik vind het wel fijn dat deze mascara in het gewone schap van Essence zit. Heb jij 'm al?


Voor het eerst der tijden van de 'favorieten van... ' serie, heb ik ook weer eens een oogschaduw. Ik draag bijna nooit oogschaduw, maar dit is wel een erg fijn palette. Sleek 'Au Naturel' is een palette die je elke dag kan gebruiken maar ook voor kerst of zoiets. Klik hier voor de review.


Iets wat ik nog niet erg vaak heb gebruikt, maar wel erg fijn vindt is de Care & Repair pen van Kruidvat. Met het kwastje is de vloeistof erg gemakkelijk aan te brengen. Deze had ik voor Sinterklaas gekregen. Hij is erg fijn!


Ik vind van Trind de Nail Repair ook een goed product. Die van mij begint inmiddels op te raken, maar deze ga ik zeker opnieuw kopen. Hij maakt mijn nagels heel erg sterk en zo groeien ze ook. Het is misschien een duur product, maar dat is zeker het geld waard!


Van Andrélon heb ik ook weer een favoriet; Perfecte Puntjes. Ik merk dat het mijn haar erg zacht maakt. Of het verzorgt en of je puntjes er beter van worden? Dat heb ik nog niet echt gemerkt. Hij ruikt in elk geval heel lekker :)


Dat waren dan mijn favorieten van November. Ik hoop dat je het leuk vondt om te zien!

Heb jij deze maand nog favorieten gehad?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014