'Au Naturel' By Sleek



Zoals je al hebt kunnen zien in een van mijn vorige posts, heb ik van Sleek 'Au Naturel' gekregen. O, wat ben ik hier ontzettend blij mee. Ik kon daarom ook niet wachten om dit toppertje te reviewen. Gewoon, alles aan Sleek is mooi! Maar is de binnenkant ook wel zo? Lees je mee?




























Al heb je het niet over de echte kwaliteiten van Sleek, is de buitenkant in elk geval al heel erg mooi. Dit palette is mijn allereerste echte palette. Ik heb ook nog een palette van Essence, maar kan je dat een palette noemen? Maar, serieus, wauw!


























Zo werd Sleek mij aangeboden. Keurig netjes in een mooi doosje en zijn eigen naam. Supermooi!


























Je hebt niet eens een spiegel nodig als je jezelf gaat opmaken. Tof! De spiegel was echt mooi schoon, er zat ook nog een beschermlaagje op met alle namen van de kleuren.


























Dit zijn alle kleurtjes van 'Au Naturel. - Let niet op de camera in de spiegel - . Zoals je ziet zitten er mooie kerstkleuren, allerdaagskleuren en highlighters bij. Voor mij kan ik nog goed oefenen met wat make-up, lekker spelen.

















 - Boven van links naar rechts -
                         Nougat - Nubuck - Cappuccino - Honeycomb - Toast - Taupe -



- Onder van links naar rechts -  
                                     Conker - Moss - Bark - Mineral Earth - Regal - Noir







Zo zien de kleuren eruit met daglicht, de andere foto's natuurlijk ook. De andere foto's waren iets donkerder, zo kan je de kleuren beter zien. 


























De kleuren van het Sleek Palette hebben goed pigment, maar dit was niet zo goed te zien op mijn arm toen ik ze swatchde. De kleuren leken heel erg op mijn huid en daarom heb ik er geen foto's van gemaakt. 


























Het Sleek Palette kost 9,99 euro, en kan je bestellen bij online webshops. Een voorbeeld hiervan is MissLipgloss.nl. Je kan deze paletten niet kopen in drogisterijen of andere winkels. Ze zijn alleen op het internet te koop. Ik hoop dat je het leuk vondt ;)

Lijkt Sleek 'Au Naturel' jou wat?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014