Whats On My Phone?


Misschien ken je deze tag wel, de 'Whats On My Phone' tag. Deze heb ik al vaak voorbij zien komen op allerlei blogs, ik vond het dus wel tijd deze tag ook te doen. Natuurlijk laat ik wel meer zien dan alleen mijn telefoon en de apps, sommige apps zal ik ook wel openen. Lees je mee? Veel plezier!





Wanneer ik mijn telefoon aan doe, is dit mijn beginscherm. Links sta ik en rechts staat mijn zusje. Deze foto is een keer gemaakt toen we op vakantie waren, ik vind 'm erg leuk! Daar komt natuurlijk mijn code, daar heb ik geen screenshot van gemaakt. 


Daarna, als ik mijn code heb ingevoerd, kom ik hier. Linksonder staat Twitter, dit gebruik ik veel en zo kan ik er steeds makkelijk bij. De rest is niet zo bijzonder, dat spreekt wel voor zich. De agenda gebruik ik helemaal niet. 


Dit is het 2e scherm. Zoals je ziet staan daar wat meer leukere apps. Laten we beginnen met Tamago, misschien ken je deze app wel. Hierbij is het de bedoeling dat je 1 miljoen keer op een ei tikt. Als je dit hebt gedaan komt ie 'uit'. Ik ben nog niet eens op de helft.
De app daarnaast; SOM Today, is een app van mijn school om je cijfers/rooster te kunnen zien. 
CamWowPro is een app waarmee je effecten enzo aan je foto's kan toevoegen. Dit geldt ook voor HandWrither en InstaBokeh. 


Dit is Pou. Ik heb er de laatste tijd niet heel erg veel meer mee gedaan. Wel zielig dat ie zo ziek is, ik denk dat ik 'm maar is moet gaan verzorgen! 


Hier staan ook wat apps die ik vroeger heel veel gebruikte. Nu inmiddels niet meer en gebruik ik vooral 'weblinks'. Hier staan al mijn favoriete blogs enzo :)


Dit is de groene pagina. Ik heb de meeste pagina's ingedeeld op kleur. Deze is dus groen. de spelletjes die hier staan speel ik meestal op school als ik niets te doen heb. 


Tap The Frog, zeker een aanrader! Deze zou ik ook even downloaden. Misschien vind je het kinderachtig, maar ik vind het een erg leuke app! 


Op de pagina, de 'blauwe pagina' staan wat standaard apps. Facebook, Buienradar, Shazam, niet erg bijzonder. 


Dit spel raad ik je ook zeker aan. Happy Jump is een soort Doodle Jump, maar dan op de manier die je hier ziet. Ik speel het niet heel vaak meer, maar het is zeker de moeite om deze app te downloaden. 


En dan hier nog wat apps. Ook niet heel erg bijzonder ofzo. Hockey.nl gebruik ik om de stand van mijn hockeyteam bij te houden. We staan nu 4e volgens mij, nog best goed :) Timer Cam zou ik je ook aanraden, want je kan daarmee je foto's timen. Als je 'm dan instelt op 5 sec, dan maakt je mobiel over 5 sec. een foto. Heel handig!

Dat waren dan alle apps die ik op mijn telefoon heb staan. Ik hoop dat je het leuk vondt om te zien/lezen. Als je nog een andere leuke tag  hebt waarvan je wilt dat ik die doe, zet 't dan even in de comments. Het is namelijk superleuk om tags te doen!

Heb jij nog tips voor apps die je echt moet hebben?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014