X-Mas Nails #2





Yay! Een nieuwe X-Mas Nails :) Ik heb weer een leuke kerst nailart voor jullie samengesteld, natuurlijk ook weer met een turtorial. Het is er dit keer een die jij ook erg makkelijk kan maken. Zelf vond ik de nailart niet geslaagd, de lijntjes waren niet erg mooi gelukt. Ik hoop dat je er toch wat aan hebt. Kijk je mee? Veel plezier!


Deze nailart is niet heel erg moeilijk, maar als je 'm goed doet is ie leuk voor de kerst. Nogmaals, bij mij is ie niet erg mooi gelukt. Het gaat om het idee.

Voor deze nailart heb je een aantal kleuren/stripers nodig. Wit, rood en zilver. Je kan voor zilver natuurlijk ook goud gebruiken of de kleur die voor jou het beste is. Ik vond dit wel mooie kerst-kleuren.

Je begint met het maken van de 'vierkantjes' op je pink en je middelvinger. Je kan dit natuurlijk ook op al je nagels doen als je dit mooi vindt. Dit doe je door striping tape aan te brengen of je moet handig zijn met een striper. Ik  heb het 2e gebuikt, want ik vind het wel fijn om met stripers te werken.





























Om de nailart helemaal af te maken kan je nog een french-manicure aanbrengen (wijvinger). Als je de frech-manicure niet leuk vindt, kan je ook altijd nog een beetje 'spelen' met de manicure.
Op je ringvinger kan je zoals ik heb gedaan, streepjes maken. Bij mij is dit niet erg mooi gelukt, vandaar vindt ik de nailart ook niet zo mooi. One Nail Rule Them All'' 

Dit was dan de x-mas nails voor deze keer. Sorry dat het zo'n kort artikel was, ik zat een beetje in tijdsnood. Ik hoop in elk geval dat je het leuk vondt en er wat aan had. Volgende week vrijdag staat er weer een X-Mas Nails voor jullie klaar. Op deze zal ik me wat beter voor bereiden!

Wat zie jij graag in de x-mas Nails van volgende week?

Liefs, Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014