How To: Newspaper Nails



Ik zag het al vaak voorbij komen; Newspaper Nails. Dit is een principe van een witte lak/pastel kleur die je op je nagels aanbrengt. Daarna zorg je dat er een krantenprint op je nagels komt. Vandaag ga ik laten zien hoe je dit het beste kan doen. Veel plezier!


Wat heb je nodig? 
- Een stukje krant
- Een schaar
- Deo (ik raad je aan een deo te gebruiken die je niet vaak gebruikt. Je hebt namelijk wel wat deo nodig!)
- Nagellak Remover
- Witte Nagellak of een pastel kleur
- Watje


Begin met het verknippen van de krant. Maak ongeveer stukjes die net zo groot zijn als je nagels, het liefst iets groter. Als ze iets groter zijn is het makkelijker om het op je nagels te leggen. 

Daarna lak je je nagels wit, dit kan je ook doen voordat je de krant gaat verknippen. Let op: als je de krant al op je nagels gaat doen als de nagellak nog nat is, mislukken je Newspaper Nails! 



Dan pak je het eerste stukje krant en dit spuit je in met deo. Je kan dit het best onder iets van een placemat doen, want anders raakt je ondergrond helemaal bedeod. Zorg wel dat je het stukje papier met een vinger beet houdt, want anders vliegt het weg en spuit je niet op het papier. 

Zo ziet je stukje krantenpapier er ongeveer uit als het helemaal onder de deo zit. Zorg dat het doorweekt is, anders geeft het namelijk niet goed af op je nagels. Dit stukje is maar voor 1 nagel!


Dit stukje leg je op je nagel, wel met de kant die je op je nagel wilt hebben. Dit laat je maximaal één minuut op je nagel zitten en minimaal ongeveer 30 seconden. Je drukt het stukje een beetje aan, zorg dat het op je hele nagel ziet en niet alleen op de bovenkant. 
Geeft je papier niet goed af? Dan zit er te weinig deo op gespoten.

Tadaaa! Je NewsPaper nail! Ik vind dat het een heel erg leuk effect geeft. Het kan zijn dat er een beetje inkt op je huid zit, dit kan je gewoon weghalen met remover. Daarvoor gebruik je dus het watje. 



En dit waren mijn nagels geworden, ik vind  dat het niet heel erg mooi is gelukt. Het principe is in elk geval wel leuk. Helaas had ik op mijn ringvinger de krant verkeerd opgeplakt. Bij de andere zat er te weinig deo op, ook iets om van te leren!

En zo maak je dan de Newspaper Nails! Het is heel erg gemakkelijk te maken, maar je moet er wel even tijd voor nemen. Ik hoop dat je wat aan deze turtorial had. Heb jij 'm nagemaakt? Dan kan je je recreatie delen met me op Instagram, Facebook of Twitter! Dat vind ik superleuk om te zien!

Wat vind jij van Newspaper Nails? Zou je ook een keer een turtorial willen zien over  Comic (strip) Nails?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014