Tag: Common White Girl


Yay, een tag! Deze tag gaat al een tijdje rond op Youtube en op sommige blogs heb ik deze tag al gezien. Vandaag ga ik de tag 'Common White Girl' doen. Zo kom je ook weer een beetje meer over mij te weten. Het lukte me alleen niet helemaal een bijpassende foto te vinden bij de vragen. Ik hoop dat je het leuk vindt. Veel plezier met lezen!



Favoriete starbucks drankje?

Eigenlijk heb ik nog nooit een Starbucks drankje gedronken. Hoogstens heb ik 1x een Starbucks gezien, maar ik ben er ook nog nooit binnen geweest. Is dat erg? Haha, volgens mij is iedereen al wel eens in een Starbucks winkel geweest!


Hoelang duurt het voordat je klaar ben in de ochtend?

Niet erg lang, ongeveer 15 minuten. Maar dan wel met aankleden en alles erbij. Over de make-up doe ik meestal maar 3 minuutjes ofzoiets.



Hoeveel selfies maak je per dag?

57940293759480. Nee, hoogstens 4. Niet erg vaak, soms juist wel weer veel. Het verschilt een beetje. 

Hoeveel instagram foto's en followers heb je?


Ik heb op instagram (@nicenailsss) 25 foto's en 424 volgers.


Heb je wel eens LOL of OMG hardop gezegd?

Jaa, dat wel vaak. Wel eens als iets grappig is zeg ik wel eens 'lol'. Maar niet per se van 'LOL'. OMG, dat zeg ik ook wel eens. Maar dan niet in de vorm van 'OMG' maar meer 'Oh My Gahd'. Haha!


Draag je kledingstukken wel eens vaker dan 1 keer?


Ja, shirtjes meestal niet. Broeken draag ik wel eens 2 of 3 keer. Maar ik doe ze natuurlijk niet nog een keer aan als ze vies zijn!


Ben je racistisch?


Nee


Instagram, Twitter of Tumblr?


TWITTER! Met Twitter is heel NiceNailss begonnen. Le Historie de NiceNailss <3


Wat doe je het grootste deel van je tijd?


Bloggen! Ook hockey ik en speel ik wel eens piano. Maar ik blog alleen als ik mijn huiswerk al af heb of ik doe het tegelijk. 


Wat zijn je favoriete youtubers?


Teske! Ze is gewoon zichzelf en heeft een leuke manier van dingen uitleggen en vertellen. Ik kijl altijd met veel plezier naar haar filmpjes!


Hoe vaak doe je je nagels?

Per week? Ongeveer 2/3 keer. Dat betekend niet dat het altijd nail-art hoeft te zijn. Nail-art is natuurlijk wel leuk, maar het kost ook heel veel tijd. Momenteel nailart ik niet meer zo veel. 



Ben je shopaholic?


Als ik geld heb dan wel! 


Hoevaak heb je Mean Girls gezien?


Nog nooit, wat is dat voor programma?


Heb je veel kleding?


Het is wat je veel noemt. De kleding die ik heb draag ik. Het is niet zo dat ik soms geen kleding meer heb. Ik heb gewoon genoeg kleding en daar ben ik blij mee :)


Maak je een foto van je eten voordat je het opeet?

Nee? Als ik dit doe is het als ik in een restaurant zit en dan voor instagram. Of ik doe het voor een Dairy/Vlog. Maar anders niet. 


Draag je elke make-up?

Jaa, dat wel. Maar ik heb de laatste tijd last van iets op mijn oogleden. Daarom draag ik geen make-up, maar dat is voor mij geen probleem. Ik vind het wel jammer dat ik niet meer make-up kan dragen, voor een tijdje. Want het is juist super leuk om met make-up te spelen, zeker nu ik een palette van Sleek en Catrice heb!


Hoe stijl je meestal je haar?


Mijn haar stijlen doe ik bijna nooit. Ik vind het al niet leuk dat mijn haar helemaal stijl is. Als ik iets met krullen/stijlen doe, dan is het wel krullen. Stijlen is niet nodig!


Zie je er altijd presentabel uit?


Jahoor, op school in elk geval wel. Thuis, in het weekend draag ik wel eens een joggingsbroek, maar anders niet. Ik heb wel van die mensen op school die bijna (nog net niet) in hun pyjama naar school komen. Dat vind ik echt stom!


Dat was dan de tag 'Common White Girl'. Ik vond 'm erg leuk om te doen! Als jij nog wilt dat ik andere tags doe (ik vind het erg leuk om tags te doen) , mag je dat altijd even melden. Bedankt voor het lezen en dan spreek ik jullie morgen weer ;)

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014