Een Terugblik Op Het Afgelopen Jaar - NiceNailss



Oké, ik blog nog niet een heel jaar. Maar gelukkig wel genoeg om een artikel te maken met alle ups en downs van NiceNailss. In dit artikel plaats ik wat linkjes naar oudere artikelen, dan kan je ook zien hoe ik ben 'gegroeid'. Ik vind namelijk wel dat ik een soort groei heb gemaakt. Kijk je mee?


Mijn 1e artikel

Dat was wat zeg! Maar hij was niet heel erg kort..

Hoihoi !

Welkom op mijn blog ! Ik plaats hier regelmatig updates op van twitter ! (@nice_nailss) en natuurljik ook wat turtuals voor je nagels!
Ook heb ik een YouTube account ! (nicenailss) Daar zijn ook regelmatig updates!
Toevallig is er op twitter een Winactie bezig ! Het is een super toffe en je hoeft er maar héél erg weinig voor te doen ! Kijk je mee?

Wat moet je doen?
- abonneren op youtube: nicenailss
- volgen op twitter: nice_nailss
- promoten (mag)
- collage insturen (mag)
- een nailart van internet of #selfmade (mag)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en mee doen met de winactie ! Ik hoop dat ik de winnaar blij maak met het pakket !

xoxo @nice_nailss


In dit artikel zaten geen foto's, en eigenlijk klopt de omschrijving helemaal niet. Ik doe veel meer dan alleen nailart. Op dat moment dacht ik meer aan twitter dan aan mijn blog. Dit was op 20 maart, wel lang geleden! 

Zie je het ook? Ik schrijf turtorials fout; turtuals, haha!


Mijn 1e YouTube video


Ik was echt te vrolijk!

/

Wat ik wel grappig vindt is dat ik al helemaal heb geknipt, geplakt, muziekje erachter. Bij andere youtubers zie je meestal dat het aan een stuk door is geüpload. Dat is wel leuk om terug te zien..       



Mijn 1e éigen foto    

Je selfmade handcréme













Oke, eigenlijk was dit mijn eigen foto.  Echt heel lelijk! Hij is gemaakt met mijn webcam. 



Dit is dan een foto die ik heb gemaakt met en echte camera. Ik vind het een prima kwaliteit! De achtergrond is alleen mijn zitzak, haha!

Later ontdekte ik PhotoVisi. Dat is een site waar je gratis collages kan maken inclusief tekst en stickers. Je hebt dan wel een mooie copyright op je foto. Achteraf gezien had ik dat beter niet kunnen doen, want grote en duidelijke foto's zijn juist mooi!

Mijn 1e Twitter-Winactie 
Door de tijd dat ik NiceNailss doe heb ik ook een hoop spulletjes weg gegeven. Mijn 1e winactie startte al snel;


Ik verlootte hierbij 2 nagellakjes. Beide al gebruikt, dat is niet erg netjes van mezelf, geef ik toe. Dat had ik niet moeten toen. Maargoed, volgens mij heb ik deze nog nooit opgestuurd. Want er is geen einde aan de winactie gekomen, oeps! Het was wel al snel, want bij 210 volgers is de uitslag al!

Mijn 1e 3 nailarts
NiceNailss is er natuurlijk niet zonder nailart. Het leek me leuk om aan jullie mijn 1e 3 nailarts te laten zien, zover ik er nog foto's van heb. Er zullen vast nog wel eerdere geweest zijn.

 Een french manicure met een blauwe lak. Ik vind 'm niet heel slecht gelukt, maar het kan altijd beter. Het is wel grappig dat mijn duim juist glitters heeft. Nu zou ik juist mijn middelvinger of ringvinger glitters geven!
Dit zijn puzzelstukjes. Er zit helaas wel een filter op, maar dat verpest het gelukkig niet. Het is niet mijn mooiste nailart, maar voor een van de eerste vind ik het prima. Wat vind jij ervan?

Dit is een 'regenboog nailart'. Hier heb ik ook een filmpje van gemaakt, die rond de 300 keer bekeken is. Mijn nagels waren hier echt heel erg lang! Alles is met een dottingtool gedaan, leuk!












Mijn 1e samenwerking met een bedrijf

Uit mijn hoofd is dat volgens mij Skinpharma. Zij hadden mij een pakketje op gestuurd waar allemaal monstertjes in zaten. Klik hier voor het hele artikel.
Het waren monstertjes van Vichy, Eucerin en La Roche Posay. Hier doe ik nu niets meer mee. Ik snap niet dat zo'n bedrijf me iets toe wou sturen!

Mijn 1e Presevent/Launchparty
Misschien weet je het nog, ik mocht een keer naar een Launchparty van Lush! Dat vond ik echt onwijs gaaf dat ik dat voor mijn blog mocht doen. Ik was nog nooit uitgenodigd voor een presevent, en dan nu, ineens! Ik was helemaal door het dolle heen.


Tevens was het ook een erg leuk present. Klik hier voor de vlog. Ik kreeg een rondleiding van een heel aardig meisje die me de winter collectie liet zien. Op het einde mocht ik nog monstertjes kiezen en ik mocht een full-size product uitkiezen. Het was heel erg gaaf!

Helaas doen alle foto's die ik eerder heb gemaakt met FotoBewerken het niet meer! Naja, dit was eigenlijk mijn enige present/launchparty die ik ooit heb gehad. Ik zou het supertof vinden als er nog meer volgen <3



En, hoe zit het nu?
Hoe het nu zit! Het gaat supergoed! De foto's die ik maak vind ik mooi, ben er heel blij mee. Ik merk dat ik er steeds meer volgers bij krijg en ik zie op elk artikel wel wat comments. Die comments geven me vooral veel steun.

Voorlopig ben ik nog niet van plan te gaan stoppen met bloggen, want bloggen is echt het liefste wat ik doe. Het zou me echt onzettend tof vinden om van bloggen mijn beroep te maken, maar zo ver is het nog lang niet :) Het was misschien een rommelig artikel, maar ik vond het leuk om jullie zo'n doormaak te laten zien. Ik hoop dat jij dat ook leuk vondt!

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar! <3 

Wat vond jij van het afgelopen jaar?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014