Uitslagen Winactieweek!



De afgelopen week zijn er 4 winacties online gekomen, die nu gesloten zijn. Aan elke winactie hebben een aantal mensen mee gedaan. Ik had beloofd de uitslagen in één artikel te zetten. Ik heb met de Fruitmachine 4 winnaars gekozen. Als je meerdere keren aan verschillende winacties mee hebt gedaan, en je zou ze allebei winnen, mag je kiezen welke winactie je het liefst zou willen. Wie zouden er gewonnen hebben?




Winactie #1 is gewonnen door Daniëlle K. Gefeliciteerd! Ik zal je zo snel mogelijk een mail sturen, en de code volgt nog. Je mag dan je eigen hoesje ontwerpen! Als ik binnen één week geen reactie van je krijg kies ik een andere winnaar. 


 Gefeliciteerd Deveny! Jij hebt de familiesticker gewonnen (het tienermeisje). Ik stuur je zo snel mogelijk een mail of je kan zelf mailen met je adres. Dan stuurt familiestickers zo snel mogelijk de sticker naar je op. Als ik binnen één week geen reactie van je krijg kies ik een andere winnaar


Bij winactie #3 kon je 20 euro aan shoptegoed winnen bij AMLTelecom. NailsByFML heeft deze gewonnen, gefeliciteerd! Zou jij een mail kunnen sturen naar nicenailss13@gmail.com? Dan kunnen we zorgen dat jij kan shoppen op AML Telecom! Als ik binnen één week geen reactie van je krijg kies ik een andere winnaar

En de laatste winactie is gewonnen door Isa! Gefeliciteerd! Ik stuur je zo snel mogelijk een mail met alle informatie, of je kan mij zelf alvast een mail sturen (nicenailss13@gmail.com). Dan heb jij zometeen 2 mooie nagellaken in huis :) Als ik binnen één week geen reactie van je krijg kies ik een andere winnaar

Dat waren dan alle winacties van de winactieweek. Niet getreurd als je niet hebt gewonnen, er komt namelijk bij het 1 jarig bestaan van mijn blog nog een mooie winactie!

Liefs, Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014