GASTBLOGGER: 3 Geurkaarsen


Hey allemaal.
Ik heb 3 super leuke kaarsen. Want het is December dus de winter komt er echt aan. Tijd voor gezelligheid. 2 geurkaarsen en 1 super cute kaarsje. Het staat super leuk in je kamer dus kijk snel verder.





Ik begin maar met de kaars waar ik heel blij mee ben. Dat is een hele lekker ruikende geur kaars. Deze heb ik uit een winkeltje uit Otterlo, maar je kan deze ook bij de Blokker of Hoogvliet halen. Ik vind deze geur super lekker, maar je hebt ook meerdere geuren van dit merk. Bij dat winkeltje in Otterlo was hij 3 euro. En hij gaat best lang mee, en ruikt super lekker.

De volgende kaars is een olie brander. Wat dit precies in houdt?  Nou hier kan je zelf je favorite geur olie op doen en dan doe je er een waxine kaarsje onder waardoor de geurolie verdampt. En het gaat super lekker ruiken in je kamer. Ik heb deze bij de Action gekocht daar was hij 1 euro. Maar hij is ook te koop bij de Big Bazar of Blokker. Je kan ook in plaats van vloeibare olie een blokje kopen. Deze leg je erop en dat smelt. Die blokjes zijn in heel veel winkels te koop. 

Het voor deel vaan een olie brander is dat je elke keer weer een andere geur kan kiezen. En het is leuk om naar te kijken hoe zo’n blokje smelt of hoe olie verdampt.


Dan nu het laatste kaarsje. Het is geen lampje maar een kaarsje. Hoe cute is dit. Het is een kaarsje in een klas en daarop een soort lampen kap. Er zit een hele lichtte geur aan.  Ik zag deze liggen bij de kerst spulletjes van de Blokker. Ik denk dat je er snel bij moet zijn aangezien het er alleen is met kerst. Ik vind hem super schattig en ik krijg er veel complimentjes over. Hij gaat voor zo’n klein kaarsje nog best lang mee. En deze was 2 euro bij de Blokker, bij de kerst spulletjes.



Dit waren mijn leuke kaarsen. Bedankt voor het lezen, ik hoop dat je het leuk vondt! Dit was mijn laatste post op www.nicenailss.nl , ik vond het erg leuk om te doen en hoop dat jullie mijn posten leuk vonden :)

Heb jij nog leuke kaarsen?

Groetjes Emilie - Gastblogger NiceNailss.nl 






© Sjabloon NiceNailss 2014