Oproep: Gastblogger Gezocht!


Een gastblogger kan iedereen zijn. Naja, niet iedereen, als je maar passie hebt voor bloggen. Ik ben opzoek naar een leuke gastblogger, die een keer in de week of om de anderhalve week een blogpost online zet. Lijkt het jou leuk, om gastblogger te zijn van www.nicenailss.nl? Lees dan snel verder!


Gastbloggen, wat houdt dat in?
Gastbloggen houdt in dat je elke week, of om de anderhalve week, een artikel naar mij mailt. Deze zet ik dan op een afgesproken dag online. Het gaat erom, dat het artikel niet te kort is. Als jij denkt, ik ben degene die hier geschikt voor is, meld je dan aan!

Waar ben ik naar opzoek?
Ik ben opzoek naar een 2 leuke gastbloggers, die een leuke stijl van schrijven hebben. Het hoeft niet formeel te zijn, gewoon hoe je dagelijks praat met allerlei mensen in je omgeving. De gastbloggers wisselen elkaar af, dus je hebt 2 weken per artikel dat online komt. Je schrijft 4 blogs en die komen binnen 2 maanden, om de 2 weken online. De onderwerpen waarover je blogt mogen van alles zijn. Er zijn 3 categorieën waar je je voor aan kan melden.

Je kan kiezen uit de categorieën;
- Reviews van beautyproducten (denk aan budget producten zoals Essence en Catrice. Het liefst geen low budget producten, maar het maakt niet heel erg uit)
- Lifestyle- artikelen (denk aan DIY artikelen, leuke spulletjes om je kamer mee te versieren en nog veel meer wat niet echt met beauty te maken heeft.)
- Makeup, Nails en nog veel meer turtorials. (een nailart turtorial, een make-up turtorial, iets waar de lezeressen iets aan hebben en wat ze zelf ook na zouden kunnen maken)

Je krijgt geen inlogcodes of gegevens van NiceNailss.nl. Ik zet de alle artikelen online.  

Hoe doe ik mee?
Om mee te doen moet je het onderstaande formulier invullen, en die naar nicenailss13@gmail.com mailen.

Naam:
Leeftijd:
Heb je zelf een blog?:
Mail een artikel mee, waarin je jezelf even kort voorstelt. Dit hoeft niet per se met foto's of iets. Als je jezelf niet bekend wilt hebben, maakt dat niet uit. Naast je kennismaking (wat echt maar heel kort hoeft te zijn) mail je ook een artikel mee die online komt als jij de gastblogger wordt. Mail de tekst in een apart word-bestandje en ook de foto's. Zo kan ik alles beter indelen :)

Je hebt tot 24 December 18:00 om je aan te melden

Succes!

Liefs, Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014