Mijn Sinterklaas Cadeautje's



We zitten alweer een week in December, dus Sinterklaas is ook weer voorbij. Wij vieren Sinterklaas nog, omdat we een paar kleinere in onze familie hebben. Zelf vind ik het geen probleem om Sinterklaas te vieren. Ik had dus een aantal cadeau's gekregen, en ik vond het leuk om deze aan jullie te laten zien! Kijk je mee?

























Dit zijn alle cadeautje's die ik heb gekregen in het kader van Beauty. Laten we maar snel beginnen!


























Als eerste de lijn van Andrelon; Perfecte Puntjes. Dit is de nieuwste lijn van Andrelon. Met deze ben ik erg blij, want mijn haar is al aardig lang aan het worden. Zo blijven mijn puntjes beter en hoef ik niet steeds naar de kapper.


























Van de Kruidvat heb ik ook een aantal producten gekregen. Een Topcoat, Corrector Pen en een Care & Repair pen.




















































En dan heb ik eindelijk wat ik heel erg graag wilde; Au Naturel By Sleek. Wat ben ik hier onwijs blij mee! Deze heb ik al op heel erg veel blogs voorbij zien komen en ik wilde 'm ook heel erg graag hebben!



















Gewoon een paar fotootjes omdat het zo mooi is!


























Nepwimpers, iets voor mij? Ik denk het niet, haha! Natuurlijk vind ik het superleuk om dit een keer uit te proberen, gewoon een keer voor de lol opdoen. Ik zal ze niet dagelijks gaan dragen denk ik ;)


























Van Catrice wilde ik ook heel erg graag het Absolute Nude Palette. Wauw, wat zijn dit ook weer mooie kleurtjes! Gewoon supermooi voor dagelijks naar school of naar je werk. Ook weer een toppertje ^.^


























En als laatste, van de make-up, kreeg ik nog deze 3 nagellakjes. Die van This Is It ken jij ook wel, maar kent iemand ' Art De Lautrec '? Heb er nog nooit van gehoord!


























En dit waren al mijn Cadeautje's die ik heb gekregen van Sinterklaas. Genoeg waar ik me de komende tijd zeker wel mee kan vermaken! Ben erg echt superblij mee! Danku Sinterklaasjee! 

Van welke producten zou jij graag een review willen zien?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014