Photo Diary NiceNailss #4

De afgelopen weken heb ik een paar dingen gedaan waar ik foto's van heb gemaakt. Deze diary is daarom over 2/3 weken verspreid. Hij is iets langer deze keer, maar ik hoop dat je het leuk vindt! Lees je mee? Veel plezier! 











Donderdag was mijn laatste lesdag van school. We hadden beeldende vorming, ik had niet echt inspiratie, maar sommige tekeningetjes vond ik wel leuk.



Dit was eerder deze week voor de vakantie. Ik had die week een scheikunde SO. De tekeningen helpen mij wel goed met leren :)




2 weken geleden gingen we bij de pannenkoekenboot eten. Dit is een varende boot op de maas, door Rotterdam. Je kan tijdens de rit dan pannenkoeken eten :) Het was erg lekker! Ook nog een fotootje van Rotterdam at night <3
Pff, het is vakantie! Ik vond dat ik wel een glaasje spesi (of ook iets van specie) had verdiend. Dit is een mix van cola en fanta. Echt een aanrader!





Op 17 december precies kreeg ik te weten dat ik genomineerd was voor de This Is It Vlogger. Je kon een video insturen en daarbij werden de 10 beste uitgekozen. Op het moment ben ik druk bezig met een filmpje, maar de beelden doen het niet :((( Dit was alles wat ik had gekregen voor de video :D
Het lijkt misschien een waskokrijtje, maar dat is het niet! Ik kreeg voor kerst van mijn Oma een pen voor op je telefoon. Dan hoef je dat niet met je vinger te doen. Hij is echt superleuk, maar niet erg handig :) 



We zaten in de auto en we stonden even stil. Dit vond ik zo wel een mooi plaatje!


Sexy me :D We gingen naar de schoenenwinkel om nieuwe hockeyschoenen uit te kiezen. Ik was mijn hockeyschoen aan het uitproberen, vandaag de verschillende schoenen ;)



Op kerstavond hadden we van de kerst een kerst wandeling. Dit was bij ons in de tuin, en deze foto was eigenlijk alleen om dit te kunnen vertellen ^.^



Min zusje en ik samen in de auto. We waren onderweg naar mijn Oma (de andere) om kerst te vieren. Het wast toen 1e kerstdag. Hoe was jullie kerst?


Op twitter kreeg ik dit berichtje van een volger. Dit vond ik echt ontzettend tof! (nu nog steeds hoor ;) ) Om zoiets te zien van iemand die je niet kent is echt gaaf!

En om deze Diary een foto van mij en mijn neefje Mads. Dit was ook op 1e kerstdag, ik mocht hem een flesje geven <3

Ik hoop dat je dit een leuke diary vond! Het was dit keer een beetje over 2 รก 3 weken verspreid, daarom is ie iets langer dan normaal. Naja, genoeg foto's in elk geval :)

Heb jij deze week nog wat leuks gedaan?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014