Kruidvat Corrector Pen + Care & Repair Pen



Nagels lakken, dat gaat altijd door. Er gaat altijd wel wat naast, ookal had je dat misschien niet van mij gedacht. Maar altijd lak op je nagels, dat is niet al te best voor je nagelriemen. Kruidvat heeft niet alleen huidverzorging, maar sinds kort ook een speciale lijn voor je nagels. Kijk je mee?


De 'Corrector Pen'. Dit is een pen van Kruidvat, eigen merk. Je kan hiermee je nagellak dat naast je nagels is gegaan weghalen. Het is niet de bedoeling dat je al je nagellak van je nagels ermee af haalt, alleen het beetje dat mis is gegaan.


Neem dit voorbeeld; Ik lak mijn nagels met een lak van Trind (CC186) en er gaat een beetje naast. Meestal haal ik dit makkelijk weg met mijn nagels, maar waarom zou je er niet een pen voor gebruiken?


Als je over de nagellak gaat en een beetje wrijft met het stokje, gaat je nagellak er makkelijk af! In de achterkant van de pen zitten nog 3 reserve stokjes, als je eerste helemaal vies is. Als je 'm dus niet meer kan gebruiken. 


Deze pen kost maarliefst 3,99. Het is misschien niet helemaal budget, maar hij doet waar die voor bedoeld is! In vergelijking met andere merken, is dit toch wel iets wat je beter kan aanschaffen.

Je nagelriemen hebben een hoop te verduren; nagellak, aceton en nog véél meer. Soms moet je ze ook wel eens verwennen. 
De 'Care & Repair Pen' van de Kruidvat is speciaal bedoeld om je nagelriemen te verzorgen. Kruidvat beweert dat de pen het herstel en de groei van je nagels stimuleert. 


Dit is echt een soort pen. Op de achterkant zit een knopje waar je op kan drukken, dit zorgt ervoor dat de vloeistof op het kwastje komt. 


Kwastje zonder vloeistof


Kwastje met vloeistof.


Het kwastje voelt heel erg fijn aan op je nagels, een heel lekker gevoel. Als je het hebt aangebracht laat je het 2/3 minuten intrekken en daarna kan je het gaan wrijven. Dit zijn mijn nagels zonder iets erop. (Before)



Dit zijn mijn nagels met de vloeistof erop. Dit is net na het aanbrengen.

Op deze foto is het ongeveer 1 minuut ingetrokken.

Op deze foto is genomen toen ik de vloeistof op mijn nagels had gewreven. Mijn nagels/nagelriemen voelden heel fijn en zacht. (After) Je kan je nagelriemen erg gemakkelijk naar achter duwen, zo lijken je nagels langer. Ook deze pen kost 3,99. En deze is ook zijn geld waard!


Dat was de review van de Corrector Pen en de Care & Repair pen. Ze zijn beide te halen in het normale schap van de Kruidvat voor 3,99. Ik hoop dat je wat aan deze review had :) 

Lijken jou deze pennen wat?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014