De Mooiste Kerst Nagels


Bij kerst is alles een beetje specialer. Iedereen heeft mooie kleren aan, het make-up is op gedaan. Alles zit erop en eraan! Maar jij? Loop je daar met je half gelakte nagels die je bijna niet durft te vertonen. Daar is een oplossing voor! Heel makkelijk, maar superleuk. Kijk je mee? Veel plezier!




Ik heb al wel eens eerder, heel lang geleden een review geschreven over de winter/herfst collectie van Trind. Dat was meer echt voor de review, het waren heel veel kleurtjes die een shimmer hadden. Daar houd ik eigenlijk niet heel erg van. Voor deze gelegenheid leek het me leuk me een keer uit te sloven.

Dit is Trind CC186. CC staat voor 'Caring Color'. Dat is een soort 'kenmerk' van Trind.



Op de foto's lijkt het misschien een gouden kleur. Dat is niet zo, het is een zilveren kleur. Dit lakje van Trind heeft écht ontzettend veel shimmer! Je kan de glitters bijna zien zitten, echt supermooi :) 

Met 1 laagje dekt Trind al heel erg goed! Ik vind dat het voor 1 laagje een goede dekking geeft, maar dat moet ook wel voor de prijs. Ik vind Trind namelijk een erg duur merk. Tevens is de nagel verzorging van Trind wel héél erg goed!






















Het 1e laagje maakt de manicure helemaal af! Zoals je ziet heeft de lak erg veel shimmer, zoals ik al zei. Het is wel jammer dat als je de lak lang open laat staan of als je je kwastje lang buiten het potje houdt, dat je nagellak dit wordt. Ik vind wel dat het een heel mooi effect geeft!

























- Dit is niet mijn beste foto - 
Ik vond deze lak een beetje saai zonder iets erop. Zo ben ik aan de slag gegaan met een dottingtool en een kleurtje van de Action, MAX. De foto is niet mooi gelukt omdat het al wat donkerder was, daardoor maakt mijn camera hele slechte foto's. 










Zo, nu loop jij niet meer voor gek met je afgepulkte nagels! Trind maakt alles goed. Je kan tevens ook andere glitter lakken gebruiken of je kan de nailart omdraaien; je maakt met zilver/goud stipjes. Ik vind het een erg mooie combinatie om een glitter lak met een effe lak te nailarten. Hopelijk jij ook!

Wat doe jij op je nagels met kerst?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014