Mijn Alfabet



Ik heb het al op veel blogs voorbij zien komen; Mijn Alfabet. Het is hierbij de bedoeling dat je van elke letter van het Alfabet iets erbij zet dat bij jou past. Wil je deze tag overnemen of ook op je blog zetten? Is alleen maar leuk! Laten we maar snel beginnen. Kijk je mee?





A- Anouk. Anouk is een van mijn beste vriendinnen. Helaas is ze pas naar een andere school gegaan, maar het was altijd heel erg gezellig met haar. Ik wil echt graag een keer met haar afspreken, het was zo leuk!


B - Bloggen. Bloggen, dat vind ik echt heeeeeeeeeeeel erg leuk! Sinds April ben ik echt gaan bloggen en sinds kort staan er al bijna meer dan 250 artikelen online. Mijn blog groeit ook steeds meer, ik merk dat ik er steeds meer volgers bij krijg en dat vind ik superleuk!

C - Creatief. Ik heb meestal veel ideeën en ik vind het superleuk om te tekeken. Fotograferen, bloggen, filmen en nog veel meer! Alles waar je dingen zelf kan bedenken zijn tof <3

D - Droomhuis; Mijn droomhuis ziet er heel girly uit. Hij is roze, met allemaal leuke make-up jes en allemaal aardige mensjes. Overal leuke versierseltjes in je kamer en rondom het huis. Gewoon zoals bijna ieder meisje zich een huis voorstelt.

E - Eerlijk. Van mezelf ben ik best eerlijk, ik lieg bijna nooit. Naja, soms wel eens een leugentje om bestwil. Maar op mijn blog kan ik me lekker uiten, dat vind ik fijn!


F - Femke. Mijn zusje, zoals je misschien al weet heet Femke. Ze komt soms nog wel eens voorbij in vlogs of turtorials. Ben blij dat ik haar heb, want daar kan je ook mee make-uppen enzo. Met jongens kan dat niet :( hihi.

G - Gelukkig. Over het algemeen ben ik heel gelukkig. Af en toe heb ik wel eens ups en downs, maar dat hoort erbij. Ben superblij wat ik tot nu toe met NiceNailss heb bereikt, wil er voorlopig nog lang niet mee stoppen!

H - Hockey! Als sport doe ik hockey. Maarliefst 3 keer in de week; 2x een training en 1x op zaterdag/zondag een wedstrijd. Mijn team is hartstikke gezellig, jammergenoeg winnen we niet alles. Maar dat kan ook niet, je kan niet altíjd de beste zijn. We zijn namelijk 2x achter elkaar kampioen geworden.

I - Instrument; Ik speel piano. Een paar jaar geleden ben ik begonnen met piano spelen en sinds kort ben ik eraf. Het was niet meer zo leuk. Maar het is nog steeds leuk om gewoon liedjes te spelen.

J - Joggingsbroek. Bij een luie zondag/zaterdag komen joggingsbroeken goed van pas! Echt comfortabel en ze zitten altijd wel lekker :)

K - Kip. Nee, niet kip van eten. Meestal als iemand iets doms doet zeg ik 'kip' , of 'ei'. Dat is mijn stopwoord, ik vind het gewoon een grappig woord.

L - Lachen. Ik lach heel vaak met mijn vriendinnen om de raarste dingen. Het is altijd heel gezellig. Lachen is gezond :D


M - Make-up. Waar ben je zonder make-up? Als het aan mij ligt; nergens! Het is tof om met make-up te experimenteren of gewoon mee te spelen. Mijn blog gaat tevens over make-up! :D

N - NiceNailss, NiceNailss was eerst voor de lol. Nu is het een soort 'fulltime' hobby geworden. Op Twitter, Instagram, mijn blog en alle andere social media ben ik te vinden. Ik krijg regelmatig lieve/leuke reacties <3 Superleuk!

O - Origineel :) Zelf ideeën of DIY's maken is altijd leuk. Ik probeer zo min mogelijk na te apen van anderen, ookal is dat soms erg lastig..

P - Papa & Mama. Zonder mijn ouders was ik nergens geweest, hihi. Soms is het zo raar om erover te denken hoe het zou zijn als je er nooit was geweest. Denken jullie daar ook wel eens over na? En hoe het zou zijn als je dood bent? Allemaal van die raadsels waar je nooit achter kan komen.


Q - Quotes. De zinnen die het allermooiste zijn, dat zijn Quotes. <3

R - Reacties. De lieve/leuke/aardige reacties op mijn blog vind ik echt ontzettend fijn. Jullie geven mij daardoor vee meer zelfvertrouwen en zo weet ik dat ik door kan gaan met bloggen. Al zou ik haat-reacties krijgen, dan zou je minder snel bloggen.

S - September. Ja, dat is de maand dat ik jarig ben. Dat duurt voorlopig nog wel een tijdje. Ik wordt 15 op 12 september 2014. Op school loop ik wel een beetje achter met mijn leeftijd, ik ben een vroege leerling en daarom (zo ver ik weet) de jongste van de klas.


T - Twitter. Hoe is NiceNailss begonnen? Met Twitter natuurlijk! Hoe ik op het idee ben gekomen weet ik niet meer. Maar door Twitter ben ik nu aan het bloggen. Ben ik nu filmpjes aan het maken. Zit ik nu met veel plezier achter te computer dit artikel te schrijven :)

U - Uitslapen. Dat is echt iets waar ik zo niet goed in ben! Ik ben er echt slecht in. Mijn record is tot half 9. Het lijkt me wel lekker om een keer tot 10/11 uur uit te slapen. Maar het is dan wel zo dat je niet erg veel van je dag hebt..

V - Vlogger. Iets wat ik het aller, aller, aller leukste vind is vloggen! Lekker voor de camera praten en je eigen ding doen. <3


W - Winkelen. Wanneer ik geld heb ben ik niet te houden. Winkelen vind ik echt ontzettend leuk. Of het nu kleren zijn of allemaal rommeltjes. Ik kan wel uren bij een winkel blijven hangen..

X - XX_Maaikeee. Bijna al mijn gebruikersnamen op social media beginnen met xx. Dat is zo, en dat blijft zo. Xx_Maaikeee, zo ben ik overal op te vinden. Zoek je me? Kijk dan eens bij xx_maaikeee op instagram en twitter ;)

Y - Youtube. Toen ik met NiceNailss begon had ik binnen No-Time youtube. Ik heb mijn eigen kanaal waar ik de filmpjes op zet die ik leuk vindt.

Z - Zelfvertrouwen. Van mezelf heb ik heel weinig zelf vertrouwen. Ik heb al snel dat ik denk dat ik iets fout doe, ook ben ik niet erg spraakzaam. Zijn de artikelen wel goed? Is de layout wel mooi? Allemaal vragen.. Door jullie reacties voel ik me beter en weet ik dat het gaat lukken :) bedankt daarvoor!

Ik hoop dat je dit leuk vondt om te lezen. Wil je nog een andere tag zien op mijn blog/youtube? Zet dat dan even in de comments :)

Wat voor tag zou jij nog willen zien?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014