Big Bazar Oogschaduw Doosje























Big Bazar verkoopt onder andere make-up, maar niet zomaar. Het is allemaal heel erg goedkoop. Het leek me leuk om een keer iets van de Big Bazar te testen, of het wel echt werkt. Ookal is het zo'n lage prijs. Dit keer is het een oogschaduw doosje voor 1 euro.  Veel plezier!




Ik heb speciaal dit doosje uitgekozen, omdat ik het heel erg mooie warme kleuren vindt. Ze zijn mooi voor in de herfst en winter, dus goed te gebruiken. Voor 1 euro is dit natuurlijk geen geld.

De print op de verschillende kleuren oogschaduw vind ik ook erg mooi. Voor de prijs ziet het er veel luxer uit dan dat het eigenlijk is. Alle kleuren bevatten een shimmer, wat het ook wel weer feest kleuren maakt. 

Op het doosje staat de tekst ' La Femme '. Voor degene die niet weten wat dat betekend; 'De Vrouw'. Het is dus speciaal voor de vrouwen, haha! Dat leek met ook wel logisch. Maar hoe zit het met de pigment van deze oogschaduw?

 Als eerste testte ik de 3 kleuren. Ze geven erg goed pigment af! Maar je kan het ook wel weer heel erg makkelijk van je huid af halen. Een keer vegen en foetsie is je oogschaduw. Dat vind ik wel jammer om het zulke mooie kleuren zijn en veel blijken te beloven.


Yup, zo zat het dus ook met de andere 2 kleuren. De lichte kleur kun je wel heel erg mooi gebruiken als highlighter ookal gebruik je de rest van deze oogschaduw niet. De bruine kleur is ook wel mooi, maar dat is niet iets waar ik snel mee zou lopen.

Wat een mooie kleuren zeg!

Dan was dit de review over de oogschaduw van de Big Bazar. Kortom; voor de prijs is het een goede oogschaduw. De oogschaduw geeft wel goed pigment af, maar hecht zich niet goed vast aan de huid. Ondanks de kwaliteit zijn de kleuren wel heel mooi! In elk geval goed geschikt voor een leuk sinterklaas cadeautje!

Ik hoop dat je het leuk en nuttig vond deze review te lezen. Deze oogschaduw kan je kopen bij de Big Bazar, voor 1 euro. Ik heb 'm gehaald bij het filiaal in Rotterdam (Alexandrium). Komen jullie daar ook wel eens? :)

Zou jij deze oogschaduw kopen?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014