Wat is het verschil tussen Shampoo & Contioner?

Hee daar!

Weet jij wat het verschil is tussen shampoo & conditioner ? Ik niet! Lees dan snel mee en je komt het te weten!


Shampoo is eigenlijk net als zeep voor je handen, het zorgt dat het schoon blijft. Dat er geen vuiltjes in je haar blijven zitten of zelfs luizen weg houdt. Maar waarom zou je conditioner er nog achteraan doen als shampoo je haar ook gewoon schoon houdt?

Conditioner zorgt ervoor dat je haar lekker glad is. Ook zorgt conditioner dat het mooi valt en glanst.
Heb je (bijna) altijd statisch haar? Dan gebruik je waarschijnlijk te weinig conditioner!

Merk

Heb jij een shampoo van L'Oréal? Moet je dan ook een conditioner van L'Oréal gebruiken? Nee, natuurlijk niet. Ben  jij bijvoorbeeld helemaal fan van de conditioner van Nivea en wil je ook heel graag de shampoo van L'Oréal gebruiken? Dat kan natuurlijk! Het is wel zo dat wanneer je de shampoo & de conditioner van één merk samen gebruikt, ze wel beter samenwerken. Maar het geeft geen problemen om verschillende merken te gebruiken!

Ik hoop dat je wat aan de uitleg hebt gehad over de Shampoo en Conditioner. Zelf gebruik ik ook gewoon alles door elkaar, het is wel zo dat ik vaak van Andrélon alles gebruik. Bijvoorbeeld: ik gebruik van Andrélon de Shampoo 'glans' en de conditioner 'perfecte krul'.

Naja, laat gewoon je reactie achter in de comments, voor als je iets miste. Heb je nog vragen? Mag natuurlijk in de comments, maar als je het liever niet openbaar wilt hebben, mag je ook mailen naar nicenailss13@gmail.com !

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014