Aankondiging NNRW


Heey Meiden!

Ik heb weer een leuk idee om op mijn blog te doen; NNRW. De NiceNailssReviewWeeks! Lijkt het jullie wat? Ik zal even uitleggen hoe het in z'n werk gaat.



Ik heb een aantal producten staan, die ik graag zou willen reviewen voor jullie. Ik dacht, als ik nou heel erg veel reviews achter elkaar doe, is het misschien een beetje saai. Dus ik heb er een naam aan gegeven, de NNRW.
Het houdt in dat ik zoals gewoonlijk, elke dag een artikel post op mijn blog, maar dat dat dan 1 Ć” 2 weken achter elkaar alleen maar reviews zijn. De reviews zijn dan in het kader van nagels, beauty, make-up & more. In de foto die in dit artikel staat, staan de meeste producten die ik in de NNRW ga reviewen. Ik hoop dat het je leuk lijkt!

Dit zijn de artikelen die op de bovenstaande foto staan; nagellak van: Miss Porty, Cartice, Casuelle, Essie. Kruidvat makeup remover, puistjes verwijderaar, ketting, vijl van Claire's, fimo van Claire's, vijlen van Essence LE, 2 lipsmackers (de hele serie wordt gereviewd), haarklip, koetje op zonneĆ«nergie, express dry van Essence, deo van PlayBoy, nagelstickers van de Action, Zonnebril, mascara van Rimmel London,  mascara van Essence, mascara van Extra Volume (onbekend merk), Essence oogpotlood + Eyeliner, Oogschaduw van Casuelle, Labello en een hele grote haarspeld.

Xoxo Nice Nailss






© Sjabloon NiceNailss 2014