Mijn Nagellak Stash

Hoii, Ik ga vandaag aan jullie laten zien wat ik aan nagellak heb. Er komt ook nog een deel met NailArt Tools!
 

Hier zie je alle nagellak die ik heb. Ik heb het in een mandje gedaan, omdat je het dan overal neer kan zetten en makkelijk mee kan nemen!

    Hier zie je al mijn Essence. Dit staat keurig netjes op een rijtje, alleen ik kom een beetje ruimte te kort. Essence vind ik over het algemeen een heel erg fijn merk.
 

 Hier zie je alle stripers van de Action die ik heb. Volgens mij zijn het ze allemaal. Ik zet ze meestal (als ik genoeg ruimte heb) met z'n 3'en naast elkaar. Dan kan je ook gelijk zien of je niet een striper mist.
Op deze foto staat mijn Miss Porty nagellak en een deel van mijn Rimmel London nagellak. Ook zie je een paar safari lakjes.

 

Dit is ongeveer de helft van al mijn nagellak. Je ziet bovenaan de foto allemaal Catrice Nagellak. 2 zijn uit de Ultimate Nude collectie. Ook staan hier 2 Essie nagellakjes tussen. Verder nog wat Casuelle, Action, NYC, Crack en Hema nagellak.

 

En dan de laatste paar. Deze passen helaas niet in het mandje. Maar dit is ook nagellak die ik niet heel erg vaak gebruik of die niet heel erg goed is. De meeste hiervan gebruik ik niet meer omdat ze op zijn, of heel erg dik, of omdat ze gewoon bijna niet dekken!

Ik hoop dat je dit leuk vond! Wil je meer van zulk soort blogposts? Meld het dan even bij de Comments!

xoxo NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014