Review MaakJeMooiShop

Hoii!

Ik heb pas contact gehad met maakjemooishop , en zij heeft mij 2 nagellakjes uit haar shop toegestuurd. Deze ga ik nu even voor jullie reviewen!

Dez eerste is van Safari. Dit vind ik een best goed merk, omdat de kleuren best wel mooi zijn. Maar ze dekken alleen niet heel erg goed, wanneer je 2/3 laagjes aanbrengt, dekt het pas goed. Dit vind ik wel jammer. Maar Safari is niet heel erg duur, dus eigenlijk zou je niet moeten zeuren over de kwaliteit van Safari, toch?

Het lakje van Safari, is een mooie paarse pastel kleur. Het is nummer 338. Ik ben er erg blij mee! Hij dekt best goed. Na 2 laagjes al! :D

En dan nu een review van een nagellak merk, dat echt totaal onbekend voor mij is. Op de voorkant van het potje staat: PURE ICE. Het is nummer 951 'sea foam'. Ik vind het echt een supermooie kleur! Het is een mooie, winterse kleur met mooie glitters. Ik heb alleen het voorgevoel dat ie niet heel erg goed dekt, nog minder dan Safari. Omdat als je het potje schuin houdt, de nagellak heel snel mee gaat met de beweging.

Wanneer ik 'm op had gedaan, dekte hij inderdaad niet goed. Maar ik denk dat het een soort blauwe glitter topcoat is! Wat denk jij?

Naja, superbedankt maakjemooishop voor deze 2 nagellakjes! Ik zou zeker even een kijkje nemen op de site van MaakJeMooi , want er staan echt superleuke meiden artikelen, en wieweet wilt ze jou wel sponsoren voor je blog!!

xoxo NiceNailss









© Sjabloon NiceNailss 2014