Selfmade ~ Lippenbalsem #2

Hoii,

Zoals je al hebt gezien, heb ik zelf lippenbalsem gemaakt. Was ik weer zo leuk om te bedenken dat ik hem in een ander bakje wil hebben. Nadat ik heb onderstaande heb gedaan, wordt ik al misselijk als ik alleen ernaar kijk.

Wat heb ik gedaan?!

ja... Iets wat ik niet had moeten doen. Ik had eerst alles overgeschept in zo'n klein bakje waar Jam in zit waar dan een dopje op zit. Want ik wilde het graag mee naar school nemen! 
Toen alles in het potje zat, heb ik het laten smelten in de oven. Dit gebeurde dus... BIJNA NIET!!!  :( 
Nadat het bijna was gesmolten, heb ik er vanille aroma bij gedaan. Ik dacht.. dat is lekker. Een smaakje op je lippen. En een geurtje. Maar ik deed er dus veel te veel bij! 

Toen ik alles helemaal had gemengd en alles hard was door de vriezer, zaten er een soort klontjes aroma in! IEUW!
Sinds dien kan ik dat potje echt niet meer aan zien. Alleen als ik er al naar kijk wordt ik het misselijk van en zelfs al ik dit artikel aan het schrijven ben is het gewoon.. Jakkie!
Jammer he!?

Zou je het willen overkopen? Mag natuurlijk. Voor €0,99 of voor iets om te ruilen. Interesse? Mail dan naar nicenailss13@gmail.com of neem contact met mij op via facebook, twitter of instagram.

xoxo, nicenailss
 






© Sjabloon NiceNailss 2014