Love Naiilss

 
 
Hee Allemaal!

Raad is? Iemand is mij gaan opvolgen, echt heel erg leuk. M'n zusje, ik ga in dit artikel vertellen over haar blog :D

Love Naiilss

Love Naiilss lijkt best wel op NiceNailss , maar ja, we zijn immers ook familie. Femke (beheerder LoveNailss) is bezig met alles in orde te maken, ze heeft dus al een blog , twitter & instagram !

Haar blog gaat over Beauty, Makeup, Nails & More. Ik zou zeker even een kijkje nemen hoor! Laat ook wat reacties achter als je nog leuke tips hebt voor Femke.
Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie haar allemaal op de bovenstaande links gaan volgen en haar steunen om net zo groot als mij te worden en dat ze ook bloggen als een hobby gaat beschouwen, want nu weet ze nog niet heel erg goed hoe het moet.

Naja, Dit was een promoot voor LoveNaiilss.blogspot.nl en ja, neem zeker even een kijkje en maak er een leuke dag van! Haha!

Liefs,
NiceNailss










© Sjabloon NiceNailss 2014