Review: Etos Nagellak Spons Remover

Heii meiden!

Als je mijn blog volgt, heb je vast en zeker wel gezien dat ik pas deze Nagellak Spons Remover had gekocht bij de Etos. Ik wilde 'm gewoon proberen en er was een actie. 2e voor de halve prijs. Dus daar kon ik 'm niet voor laten staan!


Ik vind het een erg fijne remover, omdat je alleen maar op en neer, en heen en weer hoeft te gaan met je vinger en je nagellak is eraf! Ook vind ik dat ie een mooie verpakking heeft. Er zit genoeg remover in, want dan kan je zien aan dat er onderin het potje nog losse remover hangt.

Wanneer je je nagels met de remover schoon hebt gemaakt, zien je nagels wel een beetje droog. Dit moet je zeker niet zo laten. Doe er even iets van nagelriemolie of van de Hema de grow & repair nagellak op. Dit potje kost €1,99. Een koopje.

Ik zou 'm zeker mee nemen. Omdat je je glitter nagellak er echt veel beter af krijgt dan met een watje en normale remover. Erg fijn!
Wat ook een hoogte punt is, dat hij best wel lekker ruikt. Normaal ruikt remover met aceton helemaal niet lekker. Het slaat op je keel en je moet er van hoesten! Dat gebeurd natuurlijk ook bij deze remover, maar als je het niet diep inademt, en 'm gewoon normaal gebruik laat hij een erg lekkere geur achter.
Ruik maar eens op je nagels na het schoonmaken. Lekker zoet! Net alsof je een luchtje hebt opgedaan.

Wat ik alleen wel jammer vind, is dat alle nagellak op het kruisje blijft zitten. (kruisje= het gaatje waar je je vinger in doet bij het afhalen van je nagellak). Het kruisje is bij mij al helemaal bruin enzo. Echt niet fijn. Want als je 'm dan de volgende keer weer gebruikt, blijft er wel weer wat vuile nagellak op je vinger hangen. Dan moet je het toch nog schoonmaken met normale remover uit een flesje. Dit valt me dan wel weer tegen.






© Sjabloon NiceNailss 2014