Back2School 2013 'Tips, Outfit & Look'

Hee!

Nu het zomervakantie is, is het ook weer tijd voor een Back2School! In dit artikel ga ik een paar leuke outfits voor jullie op een rijtje zetten en wat tips geven voor als je naar de middelbare school gaat! (of als je gewoon naar de 2e, 3e, 4e.. ect. gaat.)

Outfit

Ga je naar de 1e, wordt je een brugklasser? Doe dan de kleren aan die je normaal ook aan doet. Doe niet meer makeup op dan normaal. De 1e indruk is erg belangrijk. Als je gelijk hele andere kleren aan gaat doen , en veel makeup op doet, zullen mensen je anders aankijken dan normaal.
Had je op de basisschool prima vriendinnen, die niet populair waren? En vond je dat gewoon fijn? Ga dan niet opzoek naar andere vriendinnen. Dat kan alleen maar problemen veroorzaken.

Dat had ik ook, behalve dan met de problemen hoor! Ik deed kleren aan, die ik normaal ook niet aan deed. Thuis deed ik bijna om de minuut een laagje over mijn mascara heen. Op de basisschool was ik heel anders, ik droeg gewoon normale kleren, niet de kleren die ik toen aan had. Achteraf hoorde ik dat Anouk (een vriendin) mij eerst aan zag als een poopie joopie XD (iemand die populair is)

Tips

1. Koop een kaft die je leuk vindt! Je kan lekker varieëren, of je kan 1 thema aanhouden. Ik heb dit jaar ervoor gekozen dat is alles van Esprit doe. Ze hebben dit jaar écht héél erg leuke spullen! Ik heb hiervan alles gekocht!
Heb je nou het probleem dat je de agenda niet mooi vind met het kaftpapier dat erbij hoort? Kies dan gewoon een andere agenda! Geen probleem!

2. Maak ruimte vrij voor alle boeken die je gaat krijgen. Maak een kastje waar je al je boeken en schriften handig in kan zetten en bewaren!

3. Koop ook; Potloden, agenda, gum, etui, pennen, kaftpapier, stickers voor op de kaft, plakband en misschien nog andere leuke spulletjes!

Look

Hou je van nailart? Maak dan een leuke Back2School op je nagels! Maak bijvoorbeeld;
- Witte ondergrond met blauwe horizontale lijntjes en een verticale rode lijn. Een schrift!
- Probeer misschien je agenda/kaft na te maken. Hoe cool is dat?
- Maak een krijt bord, zorg dat je een zwarte ondergrond heb en een matte topcoat!

Je kan natuurlijk ook je ogen laten stralen! Doe natuurlijk niet té veel makeup op, want dan gebeuren er dingen die je (misschien) niet wilt.
Maak gewoon een mooie natural look. Niet te erg, gewoon wit, bruin of andere simpele kleuren. Mensen zullen je dan niet snel aanspreken op je look!

Ik hoop dat je wat aan deze Back2School 2013 had! Laat een reactie achter of je het een leuk artikel vond!

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014