NNRW: Essence Oogschaduw

Hee Meiden!

Vandaag nog een review van Essence. Dit keer niet een duo, maar een kleur zonder andere kleuren erbij ^_^ ! Ik zal voor jullie alle plus en minpunten op een rijtje zetten!



Wat ik vind van deze oogshaduw/shimmer? Superleuk! Het is een mooie zomerse kleur. Toen ik deze kleur op mijn hand swatchte, zag ik al helemaal een glitter effect ontstaan. De shimmer! Die heeft dus gewerkt, als je mijn vorige review van Essence ook hebt gelezen, zal je waarschijnlijk wel weten, die hadden niet een shimmer effect.

Deze oogschaduw/shimmer kan je dus ook gebruiken voor op je wangen. Ik denk dat dit niet heel erg mooi is, omdat het meer paars is dan roze. Je kan het bijvoorbeeld wel over je normale shimmer heen doen. Maar ik zou er niet te veel van aanbrengen, want dan kan het wel is zo zijn dat je iets weg hebt van een aliën. En dat wil je natuurlijk niet! XD

Verder vind ik de print die in de oogschaduw staat héél erg mooi! Bijna zonde om te gebruiken! Want zoals je op de foto ziet, heb ik nog niet op de print gezeten, alleen aan de rechterkant. Maar helaas, ik zal 'm ooit nog een keer moeten gaan gebruiken!

Van deze soort oogschaduw, heb je echt héél erg veel kleuren. Groen, blauw, geel, roze, violet, zwart, bruin, ect.. Genoeg keuze dus!

Dit product wordt verkocht bij Kruidvat, Etos en Trekplijster! Voor als je oogschaduw wilt testen, kan je zeker een van de Essence collectie proberen! 100% budget proof!

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014