3 Daagse Frankrijk!

Hoii Meiden!

Ik ben een tijdje terug naar Frankrijk & Disneyland Parijs geweest! Ik ga hier wat over vertellen! Lees je mee?

We vertrokken om 8u s'ochtends uit Nederland onderweg naar Parijs. Eenmaal in Parijs gingen we naar de Eiffeltoren. We hebben ook nog langs de Grande Arche? gereden. Of.. Je weet wel, dat grote gebouw met een rotonde eromheen, volgens mij de Arc d' Triompf (als ik het goed spel).

Toen we op de 2e verdieping waren in de Eiffeltoren, begon het echt keihard te regenen! Echt niet normaal. Het onweerde.. :( gelukkig hoefde we niet van de Eiffeltoren af, maar het was niet bepaald fijn!

De 2e en de 3e dag gingen we naar Disneyland zelf. Het was daar zó leuk! Het was trouwens omdat mijn ouders 15 jaar getrouwd waren! Op naar de 20 XD!

Maar goed, toen we in Disneyland waren hadden we toegang tot 2 parken. Het normale park en het film park, waar ze zogenaamd allemaal films opnemen. We gingen in het film park naar een autoshow. Niet echt iets voor meiden, maar het was wel supervet !
Ook ging ik nog met mijn vader en mijn broertje in de 'Tower Of Terror'! Ken je die? Hij is zó leuk! Maar ook heel erg eng.. Niet echt fijn als je dat verhaal hebt gehoord! Ken je ook dat verhaal, zo nee, zet dan in de comments als je 't wilt horen. T'is niet een eng verhaal ofzo, maar voor mensen die er niet tegen kunnen zet ik het er liever maar even niet in!
De attractie was ook heel erg gaaf, je gaat in een lift en die gaat heel erg snel omhoog en weer naar beneden, wat het leukste was is dat als je naar beneden gaat, je een soort van 'blijft hangen' op de plek waar je naar beneden gaat.

Dit waren dan de dingen die mij het meest hebben aangesproken in Disneyland ! Vind je zulk soort artikelen leuk? Zeg het dan, ik kan natuurlijk ook gewoon schrijven over beauty-producten hoor.

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014