Swatch: PureIce 915 'sea foam'

Hoii,

Ik heb pas een pakketje gekregen van maakjemooishop , en daar zaten 2 supermooie kleuren bij. Dit is de 2e swatch over de nagellak die ik opgestuurd heb gekregen.

Ik heb zo'n idee dat het een topcoat is voor op pastel kleuren... Even proberen!
En.. Het is een topcoat! Maar ik zou 'm niet gebruiken met Safari Nr. 338, ik denk dat ik 'm bij een blauwe base zou gebruiken. Bijvoorbeeld bij een mooi lichtblauw.

Maar het geeft ook wel weer een heel erg mooi effect op je nagels. Er staat op het potje dat je 2 laagjes moet aanbrengen. Ik denk dat dat is wanneer je hem blank op je nagels wilt aanbrengen. Want inderdaad, nu dekt hij niet goed op de paars. Ik denk toch wel dat ik deze nagellak op mijn nagels laat zitten. Maar ik ben wel heel erg benieuwd van hoe ie eruit ziet wanneer je er geen andere nagellak bij draagt!

Het potje heeft wel veel nagellak in zich: 15ml. Volgens mij is dat toch best veel voor een nagellakpotje? Ook is het kwastje heel erg fijn! De grip is best goed, want hij glipt niet snel uit je handen!
Ik zou 'm zeker opnieuw kopen!

xoxo NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014