Mini Shopblog Etos

Hii!

Ik ben pas even langs de Etos geweest, gewoon even om te kijken! En weet je wat ik vond? Superleuke dingetjes!

Ten eerste.. Was ik sowieso al opzoek naar de stikjes die ik pas al met een vriendin had gezien. Ik vond ze zo leuk! Dus nu ging ik ook kijken. Eerst zag ik een setje van 4,  maar dat waren hele sombere kleuren, en er zat alleen een leuke kleur blauw bij! Nee dus!
Toen keek ik verder, en zag ik een setje met roze, zilver, lichter zilver en licht roze. Die was zo leuk! Dat was nog niet helemaal waar ik naar op zoek was, maar er was niks anders... Liever had ik iets met felle neon kleurtjes gehad. En jij?
Ze kostte 4,99.

Daarna keek ik nog ff rond. Ik zocht remover. Het was 1 + 2e halve prijs. Ik koos dus gelijk de remover zonder aceton en zo'n eentje waar je dan je vinger zo in kan draaien! Van deze 2 komt zeker nog een review!


Xoxo NiceNailss

 







© Sjabloon NiceNailss 2014