NNRW: Essence Eyeliner Pen + Oogpotlood

Heii!

Ik ga voor jullie van Essence het Oogpotlood en de Eyeliner Pen voor jullie reviewen! Deze kan je allebei dagelijks gebruiken. Maar natuurlijk ook voor een smokey eye look! Lees je mee?






 Als eerste ga ik voor jullie het Oogpotlood reviewen. Er valt niet héél veel over te vertellen, daarom doe ik deze 2 producten samen in één artikel.

Het Oogpotlood van Essence geeft een mooie dekking, je kan 'm makkelijk slijpen. Ik vind het een mooie kleur zwart (niet dat je veel kleuren zwart hebt ofzo :P) , maar soms heb je dat de kleur zwart gewoon niet echt 'zwart' is. Dan is het heel erg licht. Van de Oogpotloden van Essence heb je een hele collectie. Ongeveer 7 á 9 oogpotloden in allemaal verschillende kleuren. Deze heb ik nog niet getest/gekocht! Maar hier komt wel zo snel mogelijk een review over zodra ik ze heb!





En dan nu de eyeliner pen. Gelukkig kan je hier wel iets meer over vertellen. Deze eyeliner pen dekt echt heel goed. Het is een goede kleur zwart. Wanneer je boven of onder je oog een lijntje maakt, is het niet zo dat je er nog een keer overheen moet gaan. Want je ziet je huid er gelijk niet meer onder. Bij de foto waar de eyeliner op mijn arm staat, heb ik maar 1 lijn recht naar beneden getrokken. Ik ben er dus maar 1 keer overheen gegaan!
Ik ben erg tevreden over deze eyeliner pen, ookal gebruik ik deze niet erg vaak. Ik ben ook niet heel erg goed in het aanbrengen van eyeliner!

Deze producten zijn te koop bij de Kruidvat, Etos en Trekpleister.

Liefs,
NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014