NNRW: Casuelle Oogschaduw Potjes

Heii Meiden!

Jaja, het 2e artikel van de NNRW. Superleuk! Ik hoop dat jullie er ook zo over denken.
Dit keer ga ik een review geven over 3 oogschaduw potjes van Casuelle. Zelf heb ik niet heel erg veel in mijn beautystash van Casuelle. Ik gebruik het ook niet heel erg vaak. Maar in de NNRW, komt er wel een lakje van Caselle aan bod!



Ik vind de kleuren erg mooi. De roze geeft een mooie, zomerse tint. Alleen vind ik het jammer dat ze zo slecht dekken. Je kan je huid er bijna nog onder zien. Maar, voor wie van lichte en een naturale look houdt, zijn deze 3 zeker wel aan te raden.
De Swatches.

Soms is het ook wel onhandig dat het potje zijn. Ik vind het fijner als het gewoon 'harde' oogschaduw is in zo'n pallet. Maar ieder zijn mening voor zich. Ik vind het niet fijn, omdat er soms dan heel erg veel oogschaduw op je kwastje zit, en dit dan op je wang valt. Dan heb je weer remover nodig enzo. Niet handig.

De grijs vind ik opzich ook wel een mooie kleur. Maar niet fantastisch ofzo, want hij is net te licht om hem te gebruiken bij een smokey look.
De geel/wit vind ik een beetje apart. Je kan er niet erg veel mee. Je zou 'm kunnen gebruiken voor als je ogen er niet mooi uitzien ofzo. Want je ziet 'm bijna niet en het is daardoor meer een basis voor je oogschaduw.

De roze zou je, als het aan mij ligt, ook wel al blush kunnen gebruiken. Maar dan worden je wangen wel heel erg glitterig. En dat wil je natuurlijk niet.

Ik draag deze makeup niet erg vaak, meestal gebruik ik een mini palletje van de Hema, omdat die kleuren wel goed dekken. Deze kleuren vind ik ook mooier en zijn meer gepigmenteerd van de kleuren en oogschaduw van Casuelle. Van het Hema palletje komt ook nog een review in de NNRW!

Xoxo NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014