Ask Me Anything

Hee!

Ik had een leuk idee, om een 'Ask Me Anything' te doen.

 Dit houdt in dat ik vragen van jullie ga beantwoorden. Over beauty of over mij.
Ik beantwoordt deze vragen dan in een filmpje!

Je kan natuurlijk je vraag/vragen in de comments zetten, of je plaatst een reactie op twitter , instagram of facebook .

Ik hoop dat ik genoeg vragen krijg om een heel filmpje mee te vullen! Het mogen de raarste vragen zijn. Of gewoon over makeup enzo. Je kan natuurlijk ook een Room-Tour vragen of dingen uit mijn beautystash! Wanneer ik een vraag van jou binnenkrijg, vermeldt ik in het filmpje ook je twitter/facebook/instagram/comments naam. Wieweet, reclame voor je eigen account!

Ik zou het superleuk vinden als ik écht een heel filmpje met vragen kan vullen, het zou me zo tof lijken! Dus wees snel, en plaats een reactie in de comments of op de bovenstaande links!

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014