Review: Claire's Lipbalm

Heihoi!

Ik was weer eens wat aan het zoeken voor een leuke review. En wat vond ik? Mijn Claire's lipbalm! Superleuk!

Ik vind het een heel erg leuk potje ! Super leuk met al die kleuren en streepjes. Ook de besjes/kersen erop maken het helemaal af. Op je lippen geeft ie een rood/roze effect. Net niet het effect dat je lippenstift op hebt. Maar dat hoeft ook van mij niet. Of je moet heel erg veel op doen!
Alleen ik snap dat potje niet helemaal. Bij de onderkant kan je al die lippenbalsem om hoog draaien, maar ik ga er altijd met mijn vinger in, omdat ik anders de lippenbalsem ernaast doe als ik het met zo'n dik ding op mijn lippen smeer!
Ik heb geen idee of ie nog de koop is, en hoe duur ie was. Sorry! Ik hoop dat je deze review leuk vond!

xoxo NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014