NNRW: PlayBoy 'Play It Lovely'

 
 
 Hee Girls!

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de deo van PlayBoy 'Play It Lovely'? Ik hoop van wel, want hij is natuurlijk wel aan te raden! Ik ga vandaag aan jullie mijn mening over deze heerlijke deo geven.



Ten eerste is de verpakking echt supercute! Het logo + de achtergrond + het design is gewoon superleuk voor een meisje/dame!
De geur, daar draait alles natuurlijk om. Vriendinnen van mij hebben deze deo ook gebruikt, en zo ben ik erachter gekomen dat deze deo verschillende meningen heeft!
Ik vind deze deo té erg naar alcohol ruiken. Maar andere mensen vinden juist dat de geur lekker zoet is. De geur is ook wel lekker zoet, maar je ruikt de alcohol heel erg.

Wat wel een voordeel is, deze geur zou je ook als luchtje kunnen gebruiken. Als je zo alle meningen verzamelt, is het wel een geur voor een dame. Maar als je een meisje bent, is het natuurlijk geen probleem om deze deo te gebruiken! Hij is gewoon superlekker en er is niks mis mee.

Je kan deze deo onder andere kopen bij de Kruidvat, Trekpleister, Etos en DA. Waarschijnlijk zijn er meer zaken die dit verkopen, maar hier zijn in elk geval een paar winkels waar je dan langs kan!

Liefs,
NiceNailss
 

 







© Sjabloon NiceNailss 2014