Sister Tag

Zoals jullie misschien al weten heb ik een zusje. Daar heb ik al een aantal filmpjes mee gemaakt, zo ook de sister tag. Dus, vandaag laat ik die aan jullie zien! De Sister Tag bestaat uit 12 vragen die je allebei moet beantwoorden. Soms kan er wel eens een discussie ontstaan, maar dat is juist leuk! Klik snel verder, voor het filmpje. 




Klik hier als je het filmpje niet kunt zien. 

Om de Tag op te nemen vond ik heel erg leuk. Hopelijk jullie ook! Vond je dit een leuk filmpje? Doe dan het duimpje omhoog en abonneer op mijn kanaal :D Wil je meer filmpjes zien met Femke of met andere YouTubers? Laat dat dan even achter in de comments! 

NOTE: Waarschijnlijk ga ik binnenkort weer vloggen, want ik ga Anne Dekker x op youtube ontmoeten! We hebben al veel contact via wapp en op YouTube zelf door een actie van This is IT! We wonen allebei rond Rotterdam dus dan gaan we meeten op Zoetermeer Centrum :D Daar heb ik ontzettend veel zin in, dus dan ga ik ook vloggen als het zover is! Yaayyy!

Wat vind jij van de Sister Tag?

Liefs, Maaike!






© Sjabloon NiceNailss 2014