How To: Glitzy Panter Nails

Zoals je al in de Nails, Nails And Nails battle voorbij het zien komen, heb ik nu nog een keer de panter nails. Het leek me leuk om jullie uit te leggen hoe je deze nagels kan maken, want ik ben vanaf nu echt fan van deze combinatie. Je kan 'm bijvoorbeeld nog combineren met groen, blauw, paars; ieder wat wils. Veel plezier!






Je begint met de glittertjes. Laagje voor laagje, stapje voor stapje. Je doet met een kwastje de eerste hoeveelheid glittertjes op je nagel, daarvoor heb je er wel een doorzichtige lak onder gedaan zodat het blijft plakken. Dit blijf je doen, maar je doet per keer steeds een kleiner stukje van je nagel en zo creëer je het ombre effect.


Daarna gebruik je de lak die goed past bij jou glittertjes. - Ik had trouwens verschillende kleuren glittertjes gebruikt -. Daarmee zet je met een dottingtool stipjes op je nagel, die niet perfect rond moeten zijn. Panters hebben toch ook niet perfecte rondjes op hun huid?


Als dat droog is ga je met een kleinere dottingtool of met een saté prikkertje om de rondjes heen. Je maakt dan de letter 'C' om de rondjes en je kan hier en daar nog wat kleinere stipjes zetten voor het panter effect. 



Eigenlijk is dit de aller makkelijkste manier om deze nagels te maken. Ik heb ze zelf verzonnen, ik zou het leuk vinden als jij ook zoiets zou maken. Je kan de glittertjes en de nagellak ook vervangen door kleuren die beter bij jou passen. Zoals blauw, paars, groen of een andere kleur. Ik hoop dat je deze turtorial leuk vond!

Wat vind jij van mijn nagels?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014