Herfst/Winter Outfits

Hi, vandaag heb ik 5 leuke herfst/winteroutfits voor jullie. Ze zijn lekker warm en ik vind ze persoonlijk heel erg leuk geworden. Allemaal leuke herfsttinten! Mijn favoriet is de laatste, lees het maar gewoon :). Ik heb deze collages zelf gemaakt, dus neem ze niet zomaar over zonder bron, thanks!





De kleding is vrij simpel, maar door de ketting, beanie, en Dr. Martens (love it) is het wat 'opvallender'. Ik vind bordeauxrood een hele mooie kleur!


Ook hier is de kleding vrij simpel. Ik vind legergroene broeken zo mooi! Met de sweater in de broek geeft het een leuk effect en met de opvallende armbanden en simpele schoenen vind ik deze outfit helemaal compleet!


Om te beginnen vind ik dit bloesje zó mooi! Hij is mooi oversized en heeft een mooie kraag. Zoals ik al zei vind ik bordeauxrood erg mooi en een broek in deze kleur is zeker een must. Met simpele schoenen en oorbellen heb ik het verder simpel gehouden.



PANDA BEANIE. Zo cute. Simpele outfit met statement ketting en door de pande beanie lekker opvallend! Ik vind het leuke aan deze outfit dat je de kleur van de broek in de ketting terug ziet en de kleur van de schoenen in de beanie.


Dit is echt mijn favoriet! Ik vind hem zo leuk! Om te beginnen vind ik dat t-shirt echt geweldig. En de rok. En de Dr. martens. Oke, de hele outfit... Ik ben echt opzoek naar zo een shirt, weet iemand waar je ze kunt kopen? Ook die rok vind ik erg leuk, het leukst vind ik als je je shirt en je rok doet en je rok wat hoger dan normaal. Met -natuurlijk- een panty eronder is hij ook niet zo koud. Ook zou het leuk zijn als je er een lange, wollen vest bij aantrekt in ongeveer een van die kleuren.

Dat waren mijn outfits! De laatste is echt mijn favoriet, maar ook de eerste en de derde vind ik echt leuk!

Wat vind je van mijn outfits? Welke vind jij het leukst?






© Sjabloon NiceNailss 2014