Favorieten van Januari




De tijd gaat zó ontzettend snel. We zitten nu alweer op half februari, de jaarwisseling lijkt net als gisteren! Misschien is het een beetje laat, maar vandaag laat ik jullie mijn favorieten van Januari zien. Ik heb het nu ondergedeeld in Lifestyle & Beauty. Voor Lifestyle heb ik nog niet erg veel, maar dan zit er wat variatie in! Kijk je mee?

































Laten we beginnen met de sector Beauty. De kam van de Primark blijft écht voor altijd mijn favoriet. Hij kamt mijn haar zo ontzettend goed uit, en heeft ook geen harde punten die pijn doen aan je hoofd. Voor €2,50 is dat natuurlijk geen geld!



En deze ook, die heb ik nog niet erg lang. Hij is nieuw in het assortiment van HEMA, waar je al een review van hebt kunnen zien. Hij maakt je kwasten echt schoon, veel beter dan met shampoo. Dit is ook een favoriet, want hij is, kortom, gewoon heel fijn!



Deze twee horen er ook nog niet heel in mijn stash, sinds een paar weken. Ze hebben een ontzettend goede dekken + droogtijd. Dat betekend dat HEMA echt vooruit is gegaan met onder andere de kwaliteit van de nagellak. Wat een toppies!



Bij elke favorieten hoort een mascara, maar die wisselt nog wel eens. Dit is de Curve It! mascara van Miss Sporty, die zijn naam waar maakt. Als ik mijn wimpers krul en deze eroverheen gooi, geeft hij een heel erg mooi effect. De mascara zorgt voor een mooi volume voor je wimpers, net alsof het 'echte' wimpers zijn. 



Momenteel draag ik steeds vaker een beetje oogschaduw naar school. Ik pak dan bijna altijd dit palette van Catrice. Het Absolute Nude palette van Catrice is een favoriet omdat het de kleurtjes heeft die over het algemeen niet te donker zijn. Ze zijn perfect voor een gewone school/werk dag. 


Wie kent ze tegenwoordig niet? De Baby Lips van Maybelinne! Ik heb er één van de vijf kunnen bemachtigen. Zodra ik de licht blauwe of de gele zie ga ik die ook zeker kopen, want ze zijn heel erg fijn. Misschien niet helemaal budget, maar je krijgt daar wel iets wat echt goed is voor terug!



Ik heb al heel erg lang de Nail Repair nagellak van Trind. Hij maakt mijn nagels goed sterk, vooral toen ik 'm in het begin ging gebruiken. Nu zijn mijn nagels van zichzelf al sterk, dus ik heb 'm niet meer zo veel nodig.



En als laatste in 'Beauty', deze ketting. Hij komt van de H&M, deze heb ik ook al vrij lang (zolang ik me kan herinneren). Het is een best lange ketting, die bijna tot je navel komt, maar daar wel weer een stuk boven zit. Lastig uit te leggen! Naja, ik vind 'm leuk genoeg voor bij de favorieten!


Lifestyle: Pas downloadde ik Spotify, waar ik echt blij mee ben. Je kan gratis muziek luisteren, wat echt superhandig is! Je kan je eigen afspeellijsten samenstellen en dan kan je die via >Shuffle laten afspelen. Op de fiets, in de auto, op school, overal kan je de muziek luisteren. Echt een aanrader! 


Mijn broertje was pas jarig, en toen kreeg ik van een tante en hele grote chocolade reep van Milka. Genaamd; Blubby. Allemaal bolletjes met chocolade erin en karamel. Yummie! Hij is binnen een week op gegaan, maar 'ie was super lekker!



Dat waren de favorieten van deze keer. De producten waren weer lekker gevarieerd, is wat anders dan de vorige keren. Er zijn een hoop nieuwe spullen bij gekomen, die eerst niet een favoriet waren. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Wat zijn jouw favorieten?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014