DIY - Valentijns Kaartje



Het is bijna valentijnsdag, daar hoor natuurlijk een leuk kaartje bij. Het is wel heel simpel om een kaart in de winkel te kopen, maar hoe leuk is het nou om je eigen kaart te maken? Het leek me leuk om je eigen kaartje te maken, wat er heel leuk uit ziet, al vind ik het zelf. Veel plezier!



Wat heb je nodig?
- Lijm
- Schaar
- Gekleurd papier, het liefst met printjes
- Kaartje



Eerst kies je de leukste paar printjes uit. De printjes heb ik uit een top-model-boek van heel lang geleden, haha. Maar er zitten hele leuke printjes in. 



Die printjes knip je uit volgens de letters die jij wilt. Ik heb gekozen voor 'I Love You', want valentijnsdag staat natuurlijk in het teken van de liefde! Het leukste vind ik om allemaal verschillende printjes te nemen. Dat geeft een vrolijk effect, echt een tof kaartje wordt het dan!



Je kan ook nog wat losse hartjes uitknippen om je kaartje mee te decoreren. 



Dan plak je alle letters en hartjes op de plekken waar jij ze leuk vind staan. Ik zette ze een beetje over/onder elkaar, dat geeft wel een speels effect. Dit plak je dan op met lijm. 



Eigenlijk heb ik niet een valentijn. In mijn klas zitten niet echt hele leuke jongens, voor de rest ken ik ook niet jongens waarin ik geïnteresseerd in. 
Zo maak je dan je eigen kaartje. Zelf vind ik het wel een grappig idee, en het is ook nog eens erg gemakkelijk. Je kan zo jouw valentijn verrassen met je eigen kaartje, misschien nog wel een chocolaatje erbij. 

Heb jij een valentijn?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014