Hema Kwasten Cleaner



Om je kwasten te onderhouden moet je ze (eigenlijk) elke week 1x schoonmaken. Mijn kwasten heb ik (oeps!) nog nooit schoon gemaakt. Totdat ik de Kwasten Cleaner van de Hema kreeg op het persevent. Ik dacht dat er niet heel erg veel vuil in mijn kwasten zit omdat ik niet zo vaak mijn kwasten gebruik. Maar dat idee veranderde toen ik de Kwasten Cleaner (eigenlijk Brush Cleanser) gebruikte voor mijn kwasten. Veel plezier!






In de Kwasten Cleaner van de Hema zit 200 ml. Helemaal tot het dopje gevuld met leuke roze vloeistof. Het is te gebruiken voor je kwasten. Heel gemakkelijk door iets van de vloeistof op je watje te doen en daar je kwast over heen te halen. 




Het flesje heeft een groot rondje, dan kan je het flesje boven het watje omkeren zodat er vloeistof op  het watje zit. Dat de opening groter is is wel handig, want als ie kleiner is heb je wellicht niet genoeg vloeistof voor een kwast. 


Zo ziet de vloeistof eruit op het watje. Roze, de vloeistof ruikt trouwens ook heel erg lekker. Heel zoet, maar ook een beetje mint. Ik vind het een hele lekkere geur!


Dit is mijn kwast voor. Met deze kwast breng ik wel eens een beetje oogschaduw aan, maar meer ook niet. Ik breng nog geen foundation aan, dus af poederen is ook niet nodig. Vandaar denk ik dat er niet heel erg veel vanaf zal komen.



En dit is het watje + kwastje na. Wow! Wat een verschil. Ik had geen idee dat er zoveel make-up van mijn kwast af zou komen. Hoogstens dacht ik dat er niets vanaf kwam. Maar dit is écht een goede cleanser!


Conclusie? Wat een topper! Als dit product in de winkels ligt raad ik je 'm zeker aan. Je kwast wordt er écht schoon van, en het is veel minder werk dan met shampoo. Je hebt maar heel erg weinig nodig voor een kwast, dus hier kan je wel een tijdje mee vooruit. Over de geur ben ik ook heel blij, dus hier ben ik echt heel blij mee!

Hoe maak jij je kwasten schoon? En ga jij 'm kopen?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014