Sieraden 4 Life

Over het algemeen heeft iedereen wel wat armbandjes in haar stash. Of ze nou van goud zijn of zelf gemaakt. Ze blijven leuk. Ik mocht van Sieraden 4 Life drie setjes armbandjes uitkiezen om te reviewen. Zo had ik er drie uitgekozen, uit het brede assortiment van Sieraden 4 Life. Veel plezier!








Sieraden 4 Life is een webshop die armbanden verkoopt. Dit doen ze niet alleen voor zichzelf, maar ook voor de kinderen in Kenia en andere landen. Als je daar een armbandje koopt steun je dus gelijk een aantal kinderen. Sieraden 4 Life heeft een breed assortiment en voor ieder land zijn eigen armbandjes. De armbanden hebben veel kleur, en zijn heel erg leuk. Je hebt verschillende armbanden sets, maar ook kettingen en sleutelhanger. Ieder wat wils! 



De drie armbanden die ik ontving zijn Silver Moon, Black Meets White Pearl en Funky Africa. Ze zijn allemaal van kralen gemaakt en hebben ook een bedeltje. Zover ik weet hebben sommige bedeltjes een betekenis. Zoals een buddha geluk brengt als je die van iemand krijgt en een klavertje vier veel geluk. Waarschijnlijk hebben de bedeltjes aan deze armbandjes ook wel een betekenis. 



Laat ik je voorstellen aan de grootste armband met de meeste bedeltjes. Een sterretje, dolfijntje, blaadje en vlindertje cute! De armband bestaat uit witte en zwarte kraaltjes die aan elkaar zijn gemaakt met een soort houdertje waar dan de bedeltjes aan vast zitten. In totaal zijn het eigenlijk 6 armbandjes aan elkaar. Deze armband kost normaal €12,95 maar nu is ie afgeprijsd naar €8,95

Silver Moon is een mooie grijze subtiele armband. Zo'n armband kan je elke dag dragen en is geschikt voor elke gelegenheid. Op deze foto heb ik een effect gebruikt, omdat ie anders heel donker was. De armband is een setje dat aan elkaar zit en bestaat uit 3 losse armbandjes. Twee kleine armbandjes en één met wat grotere kraaltjes. Ze zijn aan elkaar bevestigd met een bedeltje. 

Dit armbandje kost om precies te zijn €7,95. Dat vin dik nog erg duur vergeleken met Funky Africa. Alhoewel het een tof armbandje is, zou ik eerder voor Funky Africa gaan omdat je daar meer hebt voor het geld wat je ervoor betaald. Tevens valt dit armbandje wel met alles te combineren en Funky Africa niet. 

Funky Africa is een vrolijke, leuke armband. Naja, het zijn eigenlijk allemaal losse armbandjes die samen een mooi geheel ervan maken. 

Je hebt 3 armbanden die neutraal zijn. Links een paarse met een blaadje als hangertje, in het midden een zwarte en daarnaast een grotere versie van de zwarte. 


Dan nog 2 armbandjes die iets meer speling hebben. Zelf vind ik de zilveren armband met het sterretje het mooiste, maar de blauwe past ook heel goed bij het geheel. 

Dit setje met armbanden moet je als een geheel kopen, dus je kan ze niet los bestellen. Voor €7,95 heb je dit leuke setje in huis!

Ik ben heel erg blij met de armbandjes die ik mocht reviewen. De afgelopen week heb ik ze al 2 keer gedragen, want ik vind ze heel erg tof! De prijs vind ik niet helemaal budget, maar daar zit ook een goed doel aan vast. Dus, wil je leuke sieraden waar je ook nog eens arme kinderen bij helpt? Dan kan je het best bij Sieraden 4 Life bestellen, want dat is één van de weinige sites die de opbrengst aan een goed doel levert!

Wat vind jij het leukste armbandje?

Liefs, Maaike









© Sjabloon NiceNailss 2014