Nails, Nails and Nails


Misschien kende je het al van BijouxAndNails, ze doet samen met Budgetnaills om de maand een nailart battle in een ander thema. Eerst deden ze dit met 3 personen, met Carmen erbij. Maar die is eruit gegaan, en ze vroegen mij om mee te doen aan de battle. Daar kon ik geen 'nee' op zeggen! Elke maand moet je een nailart maken en de lezeressen van de blog mogen op de mooiste stemmen. Deze maand is het thema 'Glitters', veel plezier !







Dit is de nailart die Rosan maakte, van BudgetNaills. Naast dat ze een mooie holografische nagellak heeft gebruikt, heeft ze de nailart helemaal af gemaakt met mooie glittertjes. De zwarte lak vind ik het ook heel mooi bij passen. Leuk gedaan!


Dit is de nailart die BijouxAndNails maakte. Die van haar vind ik ook heel leuk! Het principe was dat de roze vlakjes een soort stickertjes waren op de ondergrond. Het idee is heel erg tof, maar zelf vind ze dat ie niet helemaal geslaagd is. Ik vind dat het een heel leuk effect geeft! 


En dit is mijn nailart! Ik heb gekozen voor wat glittertjes, roze dus. De glittertjes op de ondergrond heb ik proberen te laten overlopen naar mijn natuurlijk kleur van mijn nagels. Om het helemaal af te maken heb ik een panterprint erop gemaakt. Daarvan vind ik het wel jammer dat je echt ziet dat het erop ligt..

Dat zijn de nailarts van deze keer. Nu is het de bedoeling om te stemmen, dus dat jullie laten weten welke nailart jij het mooiste vind. Op de blog van BijouxAndNails en Budgetnaills kun je ook stemmen. Veel succes!

Welke nailart vind jij het mooiste?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014