DIY - Geef je kwasten een leuk plekje



Staan jou kwasten er ook zo saai bij? Om je kamer op te pimpen met een simpel bakje, is ook heel leuk. Je hebt maar heel weinig voor deze DIY nodig, en dat maakt 'm juist zo leuk. Ik vind het heel leuk in je kamer staan, dus ik deel deze DIY vandaag met jullie in een blogpost. Kijk je mee? Veel plezier!



























Wat heb je nodig?
- Kwasten
- Schaar
- Lintjes
- Bakje
- Steentjes (Van de IKEA)
- Papiertje

Let's get started! 












Als eerste vul je het bakje met de steentjes van de IKEA. Dit bakje komt van de Albert Heijn,  volgens mij zaten er iets van worteltjes in. Je vult dit tot ongeveer 3/4 van het hele potje.












Dan knip je van de 2 lintjes die je hebt een ongeveer even lang stuk af. Zorg dat het ongeveer 2 keer om het potje heen gewikkeld kan worden. 










Dan wikkel je de lintjes om het potje heen en maak je een dubbele knoop. De overbleven stukjes van het lintje krul je met de schaar. Als het lintje niet goed krult kan je het ook weg knippen. 




Nu knip je van je papiertje een soort etiketje. Hier kan je je eigen tekst op schrijven, zoals 'Kwasten'. Later had ik hier nog wat glittertjes op geplakt.


Dan pak je nog een stukje lint en dit doe je door het gaat in het etiketje. Het gaatje hoeft maar heel klein te zijn, want het lintje gaat er heel gemakkelijk doorheen. Je maakt het knoopje op de achterkant, zodat je dat niet ziet. 


Ook kan je nog wat glittertjes gebruiken om het potje wat vrolijker te maken. Dit geeft een speels effect, en ziet er ook nog eens heel gezellig uit. In het zonlicht gaat het ook een beetje glitteren, wat natuurlijk extra leuk is!




En dan is je bakje klaar. Je kan dit neerzetten op een plekje wat leuk staat in je kamer. Dit idee komt deels van xxxCharr.nl, ik vond het wel netjes om dat er even bij te zetten. Als je dit ook gaat doen, lijkt het me superleuk als je me even een foto's stuurt van jou resultaat. Ik hoop dat je het leuk vondt :)

Hoe bewaar jij je kwasten?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014