How To: Gebroken Nagel Repareren

Hallo allemaal,

Dit uur ben ik degene die een artikel mocht schrijven, Ik ben Anouk van Grunsven en ik hou heel erg van nagels lakken. Mijn twitter account is @nailsXbyXanouk en ik zou het erg leuk vinden als je mij even zou willen volgen!
In dit artikel ga ik jullie laten zien hoe je een gebroken nagel voor een paar dagen kunt herstellen. Deze manier kun je gebruiken wanneer je nagel voor de helft gescheurd is, maar je graag je normale nagellengte wilt hebben voor een bepaalde gelegenheid.
Mijn nagel is pas geleden gescheurd en ik ga hem nu samen met jullie herstellen. Alvast mijn excuses voor de slechte fotokwaliteit!




Wat heb je nodig:
v Een theezakje
v Nepnagellijm
v Een schaartje
v Basecoat
v Basiskleur

Als eerste pak je het theezakje en knip je er een stukje uit, dit stukje moet net iets langer zijn dan het scheurtje en ongeveer 4 mm breed.

Daarna pak je de lijm en leg je druppeltjes van de lijm om het scheurtje heen. Zorg wel dat er zo veel lijm op zit dat het theezakje er zogezegd in verzuipt.

Leg daarna het theezakje op het scheurtje, als het zakje in de lijm verzuipt heb je er genoeg op gedaan. Het zou er dan uit moeten zien als dit:

Als de lijm compleet droog is, doe je een basecoat op je nagels, daarna doe je er een basiskleur op en kun je beginnen aan je nailart (natuurlijk kun je het ook gewoon zo laten en geen nailart maken).

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!

Xxx Anouk ( @nailsXbyXanouk )








© Sjabloon NiceNailss 2014